خبرگزاری کار ایران

هالند، تو خودت مقصری!

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۳۶۸

مهاجم بوروسیا دورتموند از گمانه زنی‌ها در مورد آینده خود عصبانی است!

به گزارش ایلنا، زمانی که یان آگه فیورتوف، مهاجم سابق نروژی پس از دو گل هالند مقابل فرایبورگ، از فرصت استفاده کرد و از او در مورد هر دو موضوع سوال کرد، به نظر می‌رسید که این بازیکن 21 ساله از تعداد پرسش‌ها آزرده خاطر شود. هالند به ویاپلی گفت: "در شش ماه گذشته، من تصمیم گرفتم به خاطر احترام به دورتموند چیزی نگویم. اما اکنون باشگاه شروع کرده تا من را برای تصمیم گیری تحت فشار بگذارد اما تنها کاری که می‌خواهم انجام دهم این است که فوتبال بازی کنم. آن‌ها به من فشار می آورند تا اکنون در مورد آینده ام تصمیم بگیرم. بنابراین این بدان معناست که من باید به زودی تصمیم بگیرم. من از ابتدا گفته ام که می خواهم روی فوتبال تمرکز کنم، زیرا در آن زمان در بهترین حالت هستم، نه زمانی که چیزهای دیگر به ذهنم می‌رسد. اکنون آنها برای مدتی فشار آورده اند. بنابراین زمان شروع کار فرا رسیده است. تنها کاری که می خواهم انجام دهم این است که فوتبال بازی کنم، اما اکنون نمی توانم این کار را انجام دهم."

اگر هالند فقط می‌خواهد فوتبال بازی کند، راه را اشتباه رفته است. تصمیمات خود او به این نقطه منتهی شده است - جایی که تمام کسانی که در داخل و خارج از بوروسیا دورتموند روی آن تمرکز می کنند، آینده هالند است. زمانی که او 17 سال داشت و برای مولده بازی می کرد، هالند به همراه پدرش، آلف اینگه، از لیدز دیدن کرد تا در مورد انتقال احتمالی به این تیم گفتگو کنند. مولده 4 میلیون پوند برای بازیکنی می‌خواست که به جای تیم اصلی آن زمان به آکادمی لیدز می‌پیوندد، و تیم وست یورکشایر تصمیم گرفت قمار نکند.

بلافاصله پس از آن، مینو رایولا وارد صحنه شد و معامله ای را انجام داد که هالند را به ردبول سالزبورگ رساند. رایولا برای دوران حرفه‌ای این مهاجم برنامه‌ای داشت و این طرح تاکنون به خوبی پیش رفته و هالند را به یکی از مورد علاقه‌ترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل کرده است. اما حضور فردی مانند رایولا به عنوان ایجنت برای هالند بدون اشکال نیست.

اگر این بازیکن 21 ساله از گمانه زنی های رسانه ای در مورد آینده اش و فشاری که در دورتموند برای تصمیم گیری احساس می کند، آزرده خاطر است، تنها خودش و رایولا تقصیر دارند. وقتی رایولا در مورد آینده هالند با رسانه‌ها صحبت می کند، از طرف مشتری خود صحبت می کند. بنابراین هنگامی که او خریداران احتمالی را برای انتقال در تابستان 2022 فهرست می‌کند، تنها به این دلیل است که احتمالاً با مشتری خود نیز در مورد آن صحبت کرده است.

رایولا در ماه دسامبر به Sport1 گفت: "او می تواند قدم بعدی را بردارد و خواهد برد. بایرن، رئال، بارسلونا، سیتی - این‌ها باشگاه های بزرگی هستند که او می تواند به آنجا برود. سیتی در سال های اخیر پنج بار قهرمان شده است، به طور قابل توجهی بیشتر از یونایتد. زمانی که ما به دورتموند نقل مکان کردیم، همه می دانستیم که این مرحله از راه خواهد رسید. شاید تابستان امسال، شاید تابستان بعد. اما احتمال زیادی وجود دارد که ارلینگ تابستان امسال تیم را ترک کند. خواهیم دید."

زبان گویاست: "همه ما می دانستیم که این مرحله خواهد آمد." این صحبت های نقل و انتقالات برای هالند شوک نیست.  این بخشی از برنامه بود. طرحی که زمانی که رایولا را به عنوان ایجنت خود انتخاب کرد، در آن ثبت نام کرد. رایولا در همان مصاحبه گفت که واقعاً دوست دارد مدیران ورزشی از او متنفر باشند: «من حاضرم برای بازیکنانم به جنگ بروم. من آماده انجام هر کاری هستم، همانطور که برای پسرانم انجام می دهم. مدیران ورزشی از من متنفرند؟ چطور؟ من هرگز در مذاکرات با اسلحه روی میز ننشسته‌ام. من به خوبی می دانم بازیکنانم چه ارزشی دارند و باشگاه ها به چه چیزهایی نیاز دارند. اگر آنها از من متنفرند، این بزرگترین تعریف برای من است. من یک کاری را خوب انجام می‌دهم، اگر آنها بگویند خوب است که رایولا به بازیکن توصیه می کند، این برای ما آسان خواهد بود، آنگاه مشکل خواهم داشت.»

 مدیران دورتموند از رایولا متنفر نیستند و از اینکه در دسامبر 2019 با او معامله کردند، خوشحال بودند. اما اکنون می‌خواهند وضعیت روشن شود. تیم بوندسلیگایی می‌خواهد هالند را متقاعد کند که بماند، قرارداد او را دو برابر کرده و بند نقل و انتقالی که باعث می‌شود او تابستان امسال باشگاه را ترک کند، حذف کند. اما زمان برای همه طرف ها رو به اتمام است.

در صورت انجام انتقال در تابستان، رایولا حدود 20 میلیون یورو از هزینه های جابجایی را دریافت خواهد کرد. دورتموند در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا خارج است و باید بداند که آیا آن‌ها می توانند برای حضور در سال آینده به هالند اعتماد کنند یا اینکه آیا باید به دنبال جایگزینی باشند.

فردی که کمترین تأثیر را از این صحبت های نقل و انتقالات می بیند، خود هالند است. او فصل آینده در یک باشگاه بزرگ بازی خواهد کرد و صرف نظر از اینکه چه اتفاقی می افتد، پول بیشتری دریافت خواهد کرد. در حال حاضر، او می تواند به گلزنی ادامه دهد و به ایجنتش اجازه دهد خارج از زمین برای او صحبت کند. این همان چیزی است که او برای آن ثبت نام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز