خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد جدید سپاهان برای جذب محبی، استقلال رقیب پیدا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۴۳۱

محمد محبی با توجه به نیمکت نشینی در تیم پرتغالی دوست دارد در سال منتهی به جام جهانی شرایط بازی داشته باشد تا بتواند در قطر همراه تیم ملی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد محبی، وینگر جوان و بوشهری ایرانی که توسط باشگاه سپاهان به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد و حتی به پیراهن تیم ملی هم رسید، ابتدای فصل جاری با پیشنهادی از سوی سانتاکلارای پرتغال به این تیم پیوست و خیلی زود در سن 23 سالگی لژیونر شدن را تجربه کرد.

اگرچه محبی با انگیزه‌های زیاد و برای پیشرفت فوتبالش راهی لیگ پرتغال شد ولی وضعیت برایش تا کنون در این تیم خوب پیش نرفته است و در تیمش تبدیل به یک نیمکت نشین دائمی شده و در فصل گذشته از رقابت‌های لیگ پرتغال فرصت چندانی برای بازی به او نرسیده تا اوضاع برایش در این تیم پرتغالی به خوبی پیش نرود.

محبی که تمایل به بازگشت به لیگ ایران دارد چند وقتی است مورد توجه باشگاه استقلال قرار دارد و مذاکرات خوبی میان طرفین انجام ولی تا کنون به توافق نهایی منجر نشده است. 

سپاهان هم ابتدای فصل نقل و انتقالات پیشنهادی برای جذب محبی داد که مورد قبول قرار نگرفت و به نظر می‌رسید جذب او منتفی شده باشد ولی حالا خبر رسید طلایی پوشان با پیشنهاد جدیدی می‌خواهند شانس خود را برای جذب محبی بار دیگر امتحان کنند. 

باید دید پیشنهاد جدید سپاهان به قدری دندان گیر هست که محبی را برای رفتن به استقلال بازگشت به نقش جهان مردد کند یا نه‌.

 

گزارش از: سعید رضی پور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز