خبرگزاری کار ایران

رئال مادرید - اتلتیک بیلبائو: سوپرکاپ اسپانیا به آنچلوتی می‌رسد یا مارسلینو؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۲۸۸

رئال مادرید امروز در فینال سوپرکاپ اسپانیا به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود.

به گزارش ایلنا، لوس بلانکوس پس از وقت‌های اضافه با نتیجه 3-2 مقابل بارسلونا پیروز شد و به فینال راه یافت، در حالی که دارنده اتلتیک موفق شد در 90 دقیقه اتلتیکو مادرید، قهرمان اسپانیا را با نتیجه 2-1 شکست دهد. تلاش فدریکو والورده در دقیقه 98 تفاوت رئال مادرید و بارسلونا در اولین نیمه نهایی عصر چهارشنبه بود و لوس بلانکوس در پایان یک بازی با 5 گل، برتری داشت تا مطمئن شود که آنها در فینال امروز حضور خواهند داشت.

لوس بلانکوس دومین تیم موفق تاریخ این رقابت‌هاست که 11 بار جام قهرمانی را بالای سر برد و آخرین آن در سال 2020 بود اما در نیمه نهایی مسابقات سال گذشته مغلوب اتلتیک شدند.

رئال مادرید - اتلتیک بیلبائو: سوپرکاپ اسپانیا به آنچلوتی می‌رسد یا مارسلینو؟

تیم کارلو آنچلوتی اکنون در سه بازی اخیر خود در سه رقابت جداگانه پیروز شده و به غیر از بارسلونا، آلکویانو را در کوپا دل ری و والنسیا را در لالیگا شکست داده است. رئال مادرید در حال حاضر تیمی است که در صدر جدول رده بندی اسپانیا قرار دارد و با کسب 49 امتیاز از 21 بازی ابتدایی خود، در رده اول جدول قرار گرفته است؛ جدی‌ترین رقیب آن‌ها در کورس قهرمانی سویاست که با پنج امتیاز کمتر در جایگاه دوم قرار دارد.

رئال مادرید تا به حال دو بار در این فصل اتلتیک را شکست داده است و در هر دو بازی لیگ بین دو تیم در ماه دسامبر پیروز شده است؛ در حالی که از مارس 2015 مقابل تیم باسکی در لیگ شکست نخورده اما همانطور که گفته شد آن‌ها در سوپرکاپ فصل پیش پیروز شدند.

اتلتیک سه بار پیش از این قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شده و با شکست 3-2 بارسلونا در فینال رقابت های 2021، آخرین برنده این جام است. تیم باسکی با نتیجه 1-0 از اتلتیکو عقب بود اما یرای آلوارز در دقیقه 77 بازی را به تساوی کشاند و نیکو ویلیامز در دقیقه 81 گل برتری را به ثمر رساند. اتلتیک اکنون در سه بازی از چهار بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها پیروز شده است، از جمله پیروزی 2-0 مقابل مانچا رئال در کوپا دل ری در اوایل ماه جاری، اما آنها در آخرین بازی لیگ خود با آلاوس به تساوی بدون گل دست یافتند.  

رئال مادرید - اتلتیک بیلبائو: سوپرکاپ اسپانیا به آنچلوتی می‌رسد یا مارسلینو؟

تیم مارسلینو در 20 ژانویه به بازی کوپا دل ری مقابل بارسلونا بازخواهد گشت و در حال حاضر نهم لالیگاست، بنابراین کسب عنوان در این جام می تواند یک کمپین بسیار موفق برای اتلتیک باشد. این واقعیت که شیرها مجبور به بازی در وقت اضافه در روز پنجشنبه نبودند، مطمئناً یک نکته مثبت است، اما رئال مادرید یک روز اضافی برای ریکاوری برای این دیدار خواهد داشت که باید تیم پایتخت را از لحاظ آمادگی در مرحله بهتری قرار دهد.

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا، وازکز، میلیتائو، ناچو، مندی، مودریچ، کاسمیرو، کروس، رودریگو، بنزما، وینیسیوس

 ترکیب احتمالی اتلتیک بیلبائو:

سیمون، دی مارکوس، یرای، مارتینز، بالنزیاگا، برنگر، وسگا، دی گارسیا، مونیاین، سانسست، ویلیامز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز