خبرگزاری کار ایران

جدایی رضاییان از السیلیه؛ رامین در مسیر پرسپولیس؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۵۴۲

قرارداد قرضی رامین رضاییان با باشگاه قطری به صورت دو طرفه فسخ شد تا او گزینه جذاب نقل و انتقالات زمستانی لقب گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رامین رضاییان که به عنوان بازیکن قرضی الدحیل راهی السیلیه شده بود، قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

با توجه به اینکه لیست بازیکنان خارجی الدحیل پر است، بعید به نظر می رسد که الدحیل به دنبال حفظ این مدافع راست باشد و باید او در مسیر جدایی از این تیم قلمداد کرد.

روزنامه قطری الوطن اخیرا اعلام کرده بود مدیران السیلیه باید در راستای تقویت این تیم با جذب بازیکنان بومی و خارجی هر چه زودتر مداخله کنند. السیلیه این فصل در بخش انتخاب بازیکنان خارجی ناموفق بود، زیرا بیشتر آنها نتوانستند نمایش موردانتظار را انجام دهند.

از این رو شایعات در مورد وضعیت بازیکنان این تیم افزایش یافته و اکنون برای هواداران پرسپولیس، بازیکن سابق این تیم یکی از گزینه‌های احتمالی خرید زمستانی یحیی گل محمدی به شمار می‌رود.

الدحیل قطر برای بازگشت رضاییان به دلیل پر بودن لیست بازیکنان خارجی‌اش استقبال گرمی برای بازگشت رضاییان نخواهد داشت و با توجه به تمایلی که در هفته‌های اخیرا این بازیکن برای بازگشت به پرسپولیس نشان داده، اکنون گمانه‌زنی‌ها این بازیکن 31 ساله را در مسیر بازگشت به پرسپولیس قرار داده است.

السیلیه بعد از 13 بازی تنها یک پیروزی و دو تساوی را به دست آورده است و با 5 امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد؛ عدم تمایل رضاییان برای ادامه همکاری با این باشگاه نشان می‌دهد که او تمایل دارد به پرسپولیس که اکنون با پایان هفته پانزدهم لیگ برتر خلیج فارس در یکقدمی صدر جدول رده بندی جای دارد، ملحق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز