خبرگزاری کار ایران

هیچ توصیه‌ای از هیچ مقام خارج از کمیته نمی‌پذیریم

دادرس: احتمال تایید یا رد حکم کمیته انضباطی در مورد بازیکن گل گهر 50-50 است/ پرونده هنوز کامل نیست و نیاز به مستندات بیشتری داریم/ رای نهایی چند روز دیگر اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۸۹۶

عضو کمیته استیناف در مورد جلسه استماع پرونده مهاجم گابنی گل گهر صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال روز گذشته جلسه استماع پرونده پر سرو صدای مهاجم گابنی گل گهر را با حضور طرفین این پرونده تشکیل داد تا اعضا صحبت‌ها و ادله طرفین را بشنوند و حکم نهایی در این خصوص را صادر کنند.

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفتگو با ایلنا در خصوص این پرونده اظهار داشت: روز گذشته نمایندگان 3 باشگاه شاکی و باشگاه گل گهر را دعوت کردیم و توضیحات آنها را شنیدیم. حدود دو ساعت و 45 دقیقه این جلسه طول کشید و موارد متعددی مطرح شد و صحبت های طرفین ماجرا را شنیدیم و قرار است به زودی یک جلسه شور تشکیل دهیم و در این خصوص صحبت کنیم و در نهایت رأی صادر خواهد شد.

وی در مورد اینکه چه زمانی رأی نهایی صادر می‌شود، گفت: مشخص نیست ولی زیاد طول نخواهد کشید و فکر می‌کنم تا چند روز دیگر رأی نهایی اعلام می‌شود. این را هم بگویم که پرونده از نظر من هنوز کامل نیست و نیاز به مستندات بیشتری وجود دارد و باید به خاطر آن از مراجع ذیربط استعلام گرفته شود تا پس از تکمیل پرونده و رفع تمام ابهامات بتوانیم در خصوص آن نظر بدهیم.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه احتمال تایید رای کمیته انضباطی را بیشتر می‌داند یا رد آن، توضیح داد: ما یک کمیته هستیم و با مشورت و رای گیری تصمیم خواهیم گرفت و در نهایت حکم صادر می‌کنیم و همانطور هم که گفتم هنوز جلسه مشورت نهایی را برگزار نکردیم و پرونده هم نیاز به تکمیل دارد برای همین نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم و هر چیزی بگویم مشت خودم را باز کرده ام. فکر می‌کنم اصلاً مشخص نیست که این حکم تایید یا رد شود و تا الان از نظر من همه چیز 50-50 است.

دادرس در مورد اینکه طرف بازنده این ماجرا ممکن است پرونده را به دادگاه CAS ببرد گفت: من نظری در این خصوص ندارم و طرفین این ماجرا قانوناً حق دارند اگر رای کمیته استیناف را قبول نداشتند آن را به دادگاه CAS ببرند و کسی نمی‌تواند این حق را از آنها بگیرد.

وی در مورد اینکه شایعاتی مبنی بر توصیه و دخالت افرادی در فدراسیون فوتبال در حکم کمیته انضباطی مطرح بود و ممکن است کسی به آنها برای صدور حکم فشار بیاورد، خاطرنشان کرد: تا جایی که من می‌دانم کمیته انضباطی مستقل عمل می‌کند و توصیه پذیر نیست و در مورد کمیته استیناف هم این اطمینان را به شما می‌دهم که به هیچ شخص بیرونی اجازه دخالت و فشار و اعمال نفوذ و هرگونه توصیه در خصوص رأی این پرونده یا هر پرونده دیگری را نخواهد داد و ما کاملاً مستقل عمل می‌کنیم و خدا را شکر در این چند سالی که در کمیته استیناف هستم یک مورد هم شاهد نبودم که برای دخالت در پرونده ای به ما توصیه‌ای صورت بگیرد و مستقلاً کار خودمان را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز