خبرگزاری کار ایران

مهرزاد معدنچی در گفتگو با ایلنا:

در شیراز کسی فکر نمی‌کرد فجر لیگ برتری شود/ اختلاف با یحیی برای گذشته است، احترام زیادی برای گل محمدی قائلم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۸۸۶

مربی فجرسپاسی از رویارویی با همبازی‌های سابق خود در پرسپولیس خوشحال است.

مهرزاد معدنچی مربی فجرسپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم برابر تراکتور تبریز گفت: ما در بازی با تراکتور بازی را خیلی خوب شروع کردیم. نسبت به جایگاه خود در جدول بازیکنان انگیزه بالایی برای پیروزی در این بازی داشتند و به گل نیز رسیدم اما در دقایقی که باید با تمرکز بیشتری بازی را اداره می‌کردیم نتوانستیم این کار را انجام دهیم و بازیکنان ما احساسی بازی کردند و متاسفانه گل مساوی را خوردیم. بعد از گل بچه ها تلاش کردند بار دیگر به برتری برسند که فایده ای نداشت از طرفی تراکتور نیز تیم خوب و قابل احترامی است و در نتیجه بازی مساوی شد.

وی در خصوص شرایط این روزهای فجر و نگرانی هواداران این تیم اظهار داشت: من با توجه به سابق حضور در لیگ برتر و بازی در فجر همیشه سعی کردم احساسی صحبت نکنم و گفتم حالا بعد از 8 سال حضور در لیگ این تیم باید به دنبال بقا باشد و در لیگ حفظ شود. مجموعه باشگاه فجر از همان ابتدا و شروع و تا الان تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند نتایج خوبی را بگیرد اما این موضوع واقعا سخت است و تیم های دیگر نیز در تلاش هستند. نمی‌خواهم حرف کلیشه ای بزنم اما واقعا بضاعت فجر همین است. ما بازیکنان خوب و جوانی را در اختیار داریم و تمام تلاش و تمرکز مجموعه بر این است که ان‌شاالله فجر در لیگ برتر باقی بماند. 

وی افزود: تیم فجر بعد از سال ها به لیگ برتر صعود کرده است و با توجه به شرایط موجود هواداران این تیم حق دارند نگران باشند. سال گذشته بعد از 3 شکست متوالی در لیگ یک گفتم این تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد و همین موضوع هم رخداد چون به بازیکنان باور داشتم. ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم و به آنها باور داریم و مطمئن باشند این تیم در لیگ برتر خواهد ماند

معدنچی در خصوص وضعیت زمین حافظیه گفت: زمین حافظیه از زمانی که من به یاد دارم هیچ وقت شرایط خوبی نداشته است. متاسفانه در این 8 سال هم گویا مسئولین فکر هم نمی‌کردند این تیم به لیگ برتر بیاید تا یک زمین را فراهم کنند تا شرایط مساعدی داشته باشد. 

بازیکن سابق پرسپولیس درمورد تقابل فجرسپاسی با این تیم اظهار داشت: بازی سختی با پرسپولیس داریم. این تیم در سال‌های اخیر ساختار خوبی داشته و نتایج بسیار خوبی گرفته است. باتوجه ناکامی این تیم برابر شهرخودرو به طور حتم این تیم در بازی برابر ما انگیزه بالای خواهد داشت؛ اما مطمئنا تیم ما دست و پا بسته  نیست و بازیکنان درست همانند زمان بازی کردن ما برابر این تیم با کوهی از انگیزه حاضر خواهند شد تا بازی خوبی به نمایش بگذارند و امیدوار هستم در تهران بتوانیم از این تیم امتیاز بگیریم.

معدنچی در مورد اختلاف با گل محمدی و کنار گذاشتن وی از پرسپولیس توسط سرمربی کنونی این تیم در دوران بازی‌گری خود عنوان کرد: یحیی گل محمدی همیشه برای من قابل احترام بوده است. در جام جهانی 2006 من با ایشان هم بازی بودم. هر مربی یک تفکری دارد؛ اکنون که مربی هستم برخی چیزها را درک میکنم  و می‌دانم که هر بازیکن چه زمانی باید در تیم حضور داشته باشد و چه وظیفه ای دارد و مشکلی وجود ندارد. حواشی که به وجود آمد در زمان بازی من بوده اما ایشان همیشه برای من قابل احترام بودند و من ایشان را از نظر اخلاقی و فنی قبول دارم و همیشه برای وی آرزوی موفقیت دارم و خوشحال هستم برابر تیم سابق خود بازی می‌کنم و هم بازی های قدیمی خودم را می‌بینم.

وی در پایان در مورد حذف سرخابی ها از آسیا بیان کرد: استقلال و پرسپولیس آبروی فوتبال ایران و چشم امید میلیون ها هوادار هستند. حذف این دو تیم ار آسیا برای همه تلخ بود اما نباید اشتباهات گذشته را تکرار کرد و باید با بررسی و علل بروز این مشکل هر چه سریعتر زمینه ساز حضور دوباره این دو تیم در آسیا شویم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز