خبرگزاری کار ایران

سجادی: چرا از داخل برای حذف دو تیم اقدام شده، برای من هم سوال است/ فدراسیون فوتبال هنوز پاسخی به ما نداده

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۷۸۴

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای من هم سوال است اگر فدراسیون به کمیته بدوی و استیناف ماموریت داده چرا از داخل باعث حذف 2 باشگاه شده‌اند.

به گزارش ایلنا، حمید سجادی در حاشیه حضورش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ضمن تشکر ویژه از کمیسیون مجلس شورای اسلامی که امروز دغدغه‌مند و مسئولانه مطالبی را عنوان کرده و بنده را مورد محبت قرار دادند، مطالبات به حقی مطرح شد. تمرکز بحث اصلی مباحث استقلال و پرسپولیس بود که ترک فعل‌های انجام شده از داخل را بهتر از ما تک به تک نام بردند و بر من تکلیف است که به جد پیگیری کنم و از حقوق این 2 باشگاه دفاع کنم.

وی افزود: هنوز 5 روز دیگر در این خصوص فرصت داریم، در یکی دو روز گذشته جلسات متعدد حقوقی را داشتیم و پاسخی را هم آماده کردیم که خدمت آنها تقدیم شد. چون AFC حق اعتراض را داده بود از این فرصت استفاده می‌کنیم تا کم و کسر ها مشخص شود. به عنوان خادم ورزش و جوانان مثل 2 مسئول دو باشگاه که برایشان سوال است برای من هم سوال است اگر فدراسیون جمهوری اسلامی فوتبال ایران نمایندگی از AFC دارد و اگر مجوزی به این فدراسیون داده شده که کمیته بدوی و استیناف مسئول رسیدگی به این پرونده‌ها بودند و حرکتی را کمیته بدوی شروع کرده که واقعا هنوز هم به دنبال پاسخ این کار آنها هستیم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد:چرا از داخل اینگونه اقدام شده است؟ در استیناف یک فرصت یک ماهه و یک فرصت 3 ماهه داده شده و در حالی که ما مشغول آمده سازی مدارک و راستی آزمایی بودیم به شوک رفتیم چون به یکباره دو هفته پیش اعلام شد شما 5 روز فرصت دارید و دوباره مدارک ارسال کنید. هنوز هم کسی در این زمینه به ما پاسخ نداده است. در پایان این 5 روز مسئولان باشگاه تمام کار و زندگی خود را گذاشته و مدارک را تهیه کردند.

سجادی یاد‌آور شد: یکسری تکالیف از سال 2016 باقی مانده بود که به قول امروزی‌ها حواله به ماه‌های بعد داده شده و دلخوش به مجوز های موقت شده است. همین مسائل باعث سهل انگاری و کاهلی شد و محیط بین‌الملل جدی گرفته نشد. اینها در 3-4 ماه گذشته جمع شد و همکاران ما زحمات زیادی کشیدند و مالکیت 2 باشگاه را برطرف کردند. برای واگذاری دورخیز خوبی صورت گرفت. در اواخر بهمن ماه فرایند خصوصی سازی آغاز می‌شود و ما به AFC تضمین دادیم. وقتی باشگاهی وارد بورس می‌شود باید شاخصه‌هایی داشته باشد.همکاران ما در دولت، وزارت اقتصاد و دارایی و به دستور ریاست جمهوری همه گونه تلاش کردند و با دیپلماسی وزارت امروز خارجه تمام تلاش خود را کرده‌ایم که 2 تیم در آسیا حفظ شوند.

وی ادامه داد:هنوز هم از فرصت باقی مانده استفاده می‌کنیم و حرف حقمان را در بحث بین‌الملل فوتبال ثابت خواهیم کرد چون در 4-5 ماه اخیر ما کم‌کاری خاصی انجام ندادیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز