خبرگزاری کار ایران

محبی: امیدوارم مقابل صنعت نفت پیروز میدان شویم/ قهرمان نیم فصل موقتی است و پایان فصل خوش است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۶۶۳

مدافع تیم هوادار گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نکاتی را که کادر فنی‌ به ما گفته‌اند در زمین پیاده کنیم تا بتوانیم با پیروزی مقابل صنعت نفت دست پر از زمین بازی خارج شویم.

صائب محبی بازیکن تیم هوادار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شکست تیمش مقابل تیم گل‌گهر اظهار کرد: باید بگویم شرایط آب و هوایی سیرجان به نوعی است که در دقایق اول بازی خیلی کار سخت است. کادر فنی هم این نکته را به همه‌ی بازیکنان گوشزد کرد اما متاسفانه ما بدلیل حساسیت و شرایط بازی نتوانستیم در 20 دقیقه اول مدیریت کنیم. اما بعد از گلی که دریافت کردیم. ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم و فکر می‌کنم کمترین حقمان در بازی مقابل گل‌گهر تساوی بود. 

مدافع تیم هوادار درباره داوری بازی قبل تیمشان گفت: داوری خوب بود و به نسبت بازی های قبل خیلی خوب سوت زد. فکر می‌کنم تیم ما رضایت کافی را از داوری بازی قبل داشته باشد.

او در باره بازی بعد تیمش مقابل تیم صنعت نفت آبادان گفت: همه بازی‌ها برایمان حساس و سخت است و هیچ کدام را آسان تصور نمی‌کنیم و فرقی نمی‌کند مقابل کدام تیم قرار بازی می‌کنیم. تیم صنعت نفت آبادان یک تیم محترم و قابل احترامی است و از شرایط جدولی هر دو تیم حساسیت خاص خودشان را دارند و بعد از باخت مقابل گل‌گهر شکست را فراموش کردیم و ریکاوری کردیم و تمرکزمان رابر روی بازی بعدی‌مان گذاشتیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با توجه به نکاتی که مربی خوب و کادر فنی‌مان به ما گفته‌اند در زمین پیاده کنیم تا بتوانیم با پیروزی مقابل این تیم دست پر از زمین بازی خارج شویم.

محبی درباره عملکرد تیمش در ادامه فصل بیان کرد: قطعا در نیم فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این طبیعت فوتبال است که در سال اول حضور در لیگ برتر هست و با توجه به اینکه شاکله تیم حفظ شد کمی زمان می‌برد تا به جایگاه اصلی اش دست پیدا کند. قطعا در آینده تیم هوادار بازیکنان زیادی را به فوتبال معرفی می‌کند و همچنین در تلاش خواهد بود به سهمیه آسیایی هم دست پیدا کند.

بازیکن تیم هوادار درباره تجربه کار با رضا عنایتی افزود: آقا رضا مربی بزرگی است و در دوران بازی‌اش هم یکی از بازیکنان خوب، باکیفیت و گلزن فوتبال بوده و سابقه حضور در جام جهانی هم داشته. خیلی خوشحالم کنارشان هستم و افتخار این را داشته‌ام که شاگرد ایشان باشم. سال گذشته فشار روحی زیادی را متحمل شدند. تیمی که هم مدیریت‌اش را در دست داشت و هم فنی و مربیگری که کار سختی بود. خدا را شکر رفته رفته نتایج بهتری می‌گیریم و زحماتشان را جبران می‌کنیم. امسال هم فکر می‌کنم با این روند و نتیجه در آینده ایشان بیشتر می‌درخشند و تیم هوادار هم به جایگاه بهتری خواهد رسید. 

او در واکنش به پیش بینی قهرمان نیم فصل لیگ برتر گفت: امیدوارم تیمی که شایسته تر است به قهرمانی برسد، هر چند این قهرمانی موقت است و پایان فصل  خوش است چرا که تغییرات زیادی در جدول لیگ برتر ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز