خبرگزاری کار ایران

داستان: پژمان درستکار یک مربی کامل است و درک خوبی از کشتی‌گیران دارد/ نتایج آزاد و فرنگی گواه زحمات علیرضا دبیر برای کشتی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۵۱۰

ملی پوش وزن61 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: آقای درستکار یک مربی کامل است بچه ها را می‌فهمد و هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ فنی کاملاً به همه امور آگاهی دارند و در کارشان یک مربی همه چیز تمام هستند

مجید داستان ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان  در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره سفر به امارات متحده و اخذ ویزا جهت حضور در رقابت دوستانه در تگزاس به میزبانی آمریکا اظهار کرد: ما یک سفر کوتاه و برای کارهای ویزا به آمریکا را به همراهی سران فدراسیون کشتی داشتیم و باید بگویم در وزن من 2 نفر کاندید هستند، من و آقای رمضانپور و درحال حاضر مشخص نیست چه کسی انتخاب خواهد شد. ما باید در مسابقات کشوری کشتی بگیریم و بعد فردی که پیروز شود برای مسابقات دوستانه آمریکا انتخاب خواهد شد. در چند وزن به همین روش فدراسیون کشتی‌گیر را انتخاب خواهد کرد.

او ادامه در واکنش به مسابقات کشوری گفت: من در وزن 61 کیلوگرم کشتی خواهم گرفت. این مسابقات حکم انتخاب تیم ملی را برای ما دارد و برای انتخابی مسابقات آسیایی است. در وزن 61 کیلوگرم همه‌ی مدعیان حضور دارند چرا که تاکنون کشتی‌گیری برای مسابقات آسیایی و باید انتخابی را پشت سربگذاریم تا ببینیم چه کسی از این چرخه با موفقت خارج می‌شود. قطعاً شایسته ترین ازاد کار مدنظر مربی تیم ملی کشتی ازاد و فدراسیون کشتی خواهد بود. 

ملی‌پوش کشتی آزاد درباره کار با پژمان درستکار بیان کرد: قبل از اینکه آقا پژمان سرمربی بزرگسالان شود، من با ایشان کار کرده بودم و مربی من بوده‌اند. در باشگاه مجد حدود یکسال کنارشان بودم و دوسال در تیمشان بودم و برایشان کشتی گرفته‌ام. باید بگویم ایشان یک مربی کامل است بچه ها را می‌فهمد و هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ فنی کاملاً به همه امور آگاهی دارند و در کارشان یک مربی همه چیز تمام هستند ایشان قبل از اینکه یک مربی باشند با بچه‌ها دوست هستند. تمرینات خوبی را تاکنون پشت سرگذاشتیم.

او در ادامه صحبت‌هایش درواکنش به اردوهای پیاپی کشتی آزاد گفت: فدراسیون اردوهای خوبی را تاکنون  برگزار کرده است. اردویی که در کشور عراق برگزار شد بسیار خوب بود و تمرینات خوب و مفیدی را طی 8رونجام دادیم. آغازی بود برای شروع دوباره تمرینات همه بچه ها و دو نوبت صبح وبعد از ظهر تمرینات پر فشاری انجام دادیم. تیم ملی عراق هم سطح کشتی خوبی داشت آنها هم چندین قهرمان کشتی آسیا در تیمشان داشتند اما تیم ایران اختلاف زیادی با آنها داشتند. در سبک وزن کشتی گیران خوبی نداشند.

مجید داستان در واکنش به عملکردش در رقابت های کشوری گفت: تمام سعی و تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم چون مسابقه مهمی است و حکم انتخابی را برایمان دارد.

او در پایان صحبت هایش با اشاره به حمایت های فدراسیون کشتی گفت: عملکرد فوق‌العاده و حمایت‌های پیاپی از کشتی گیران آزاد و فرنگی و همچنین نتایج خوبی که این مدت کسب کرده‌اند فکر می‌کنم گواه همه چیز باشد. دکتر دبیر برای کشتی دلسوزانه زحمت می‌کشند و  همیشه درصدد بهتر شدن شرایط و حمایت از همه‌ی کشتی‌گیران هستند که از ایشان هم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز