خبرگزاری کار ایران

علی اصغر کلانتری در گفتگو با ایلنا:

بازی با پرسپولیس برای هر تیمی سخت است/ برای کسب 3 امتیاز به تهران می‌رویم/ نبود مهاجمان گلزنی را برای ما مشکل کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۳۷۱

سرمربی فجر سپاسی معتقد است اشتباهات داوری از این تیم 7 امتیاز گرفته است.

علی اصغر کلانتری سرمربی فجرسپاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم در هفته چهاردهم برابر تراکتور تبریز گفت: متاسفانه چندین هفته است که ما چند مره کلیدی خود یعنی، سیروان قربانی، حمید نعمتی، احسان علوان زاده و محمد کاظمی را در اختیار نداشتیم. از طرفی نیز فرزان دانا به تازگی از مصدومیت رها شد و در این بازی برای ما بازی کرد. ما مثل تیم های بزرگ لیگ برتر نیستیم که چند بازیکن داشته باشیم و اگر کسی مصدوم شود یکی دیگر جانشین او شود. اما حالا با بازگشت بازکینان خود به آینده امیدوار هستیم.

وی افزود: تراکتور تیم خوب و قابل احترامی است اگرچه در این هفته ها نتایج قابل قبولی کسب نکرده است. ما در این بازی خانگی می‌توانستیم برنده باشیم و به سه امتیاز ارزشمند برسیم اما متاسفانه روی یک اشتباه و غفلت گل خوردیم و پیروزی را از دست دادیم. به وطر حتم در آینده این نتایج را جبران خواهیم کرد.

سرمربی فجرسپاسی در مورد عملکرد داوری اظهار داشت: ما تا بدین جای فصل 7 امتیاز را به خاطر سوت های اشتباه داوران از دست دادیم. هر چند معتقد هستم این اشتباهات سهوی بوده نه عمدی. اگر این امتیازات به ما داده می‌شد به طور حتم ما اکنون در میانه جدول و در فرم بهتری حضور داشتیم. این امتیازات نیز در مقابل تیم های بزرگی همچون استقلال، سپاهان، فولاد، گل گهر و نساجی از ما گرفته شد که نتیجه در این بازی ها می توانست از نظر روحی و روانی کاملا به سود ما باشد. ما به گفته کارشناسان چهارمین تیمی هستیم که از داوری ضرر کردیم و این یعنی به همین راحتی با سرنوشت یک تیم که با کمترین بضاعت در مسابقات حاضر شده است به راحتی بازی می‌شود.

کلانتری در خصوص ناکامی بازیکنان این تیم در امر گلزنی گفت: روند تیم ما خوب بود خوب هم گل می‌زدیم. متاسفانه د وبازیکن ما در خط حمله با هم مصدوم شدند و حسین مهربان نیز دیر به ما اضافه شد و از نظر بدنی و هماهنگی با سایر بازیکنان در شرایط خوبی قرار نداشت و همین موضوع گلزنی را برای ما دشوار کرد. شکر خدا حالا با بازگشت بازیکنان مصدوم و گلزنی برابر تراکتور در شرایط بهتری به سر می‌بریم و روند گلزنی ما بهتر خواهد شد و این مشکل بر طرف خواهد شد.

وی در مورد نامساعد بودن زمین ورزشگاه حافظیه اظهار داشت:‌ تمامی تیم ها مخصوصا ما روی زمین صاف نمایش بهتری از خود ارائه خواهیم داد و در نهایت نتیجه بهتری خواهیم گرفت. اما شرایط اکنون اینگونه است و ما مجبور هستیم در این زمین بازی کنیم تا ورزشگاه پارس آماده شود تا بتوانیم در این ورزشگاه از تیم ها میزبانی کنیم. متاسفانه در چند بازی اخیر در حافظیه چند بازیکن تیم حرف ممصدوم شدند که این باری من ناراحت کننده است. 

سرمربی فجر سپاسی در پایان در خصوص بازی این تیم برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و نه تنها برای ما که برای تمامی تیم ها تقابل با این تیم سخت است و در مقابل شک نکنید این تیم نیز بازی سختی برابر ما خواهد داشت و تقابل فجر و پرسپولیس همواره جذاب بوده است و ما سابقه شکست این تیم در آزادی را نیز در کارنامه خود داریم. اکنون نیز این اتفاق غیرممکن نیست و شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای ما در دسترس است. ان‌شالله بتوانیم با ارائه یک بازی زیبا نتیجه لازم را کسب کنیم و با امتیاز تهران را ترک کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز