خبرگزاری کار ایران

خلعتبری: به زودی به صدر جدول می‌رسیم و دیگر آن را رها نمی‌کنیم/ هر چند دقیقه که در زمین باشم تلاش می‌کنم برای سپاهان مفید ظاهر شوم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۳۵۰

وینگر با تجربه سپاهان عقیده دارد با توجه به نتایجی که تا کنون کسب شده این تیم دیگر جایی برای امتیاز دادن و لغزش ندارد و به دنبال جبران کردن امتیازات عقب افتاده از صدر جدول هستند

محمدرضا خلعبتری در گفتگو با ایلنا در خصوص برتری سپاهان مقابل فولاد در هفته چهاردهم اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و این را از قبل می‌دانستیم. فولاد تیم سختکوشی است و بازی و نتیجه گرفتن مقابل این تیم کار سختی است ولی ما با توجه به شرایطی که در جدول داشتیم برای عقب نماندن از کورس رقابت بالای جدول به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتیم. بعد از چند هفته که نتایج خوبی کسب نکرده بودیم پدیده را شکست دادیم و می‌خواستیم این بازی هم به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم و خدا را شکر به خواسته‌مان رسیدیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود سپاهان در این دیدار خوش شانس بود و روی دو شوت توانست بازی را ببرد هم گفت: این را قبول ندارم و ما خیلی خوب بازی کردیم. فقط همان دو موقعیت نبود و توپ های خوبی روی دروازه فولاد بردیم و می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری بزنیم که کم دقت بودیم. شوت هایی هم که زدیم تمرین شده بود و اینطور نیست که اتفاقی بوده باشد.

وینگر با تجربه سپاهان در رابطه با پنالتی اعلام شده به سوی فولاد در این بازی توضیح داد: من در مورد داوری نظر نمی‌دهم و کلاً در سپاهان بنا بر این است که نسبت به مسائل داوری تا حد امکان واکنش نشان ندهیم. در مورد صحنه پنالتی هم کارشناسان داوری باید نظر بدهند.

خلعبتری در رابطه با رقابت بالای جدول با استقلال و پرسپولیس گفت: سپاهان چند فصل است که در کورس قهرمانی است و تیم بزرگی مثل سپاهان همیشه باید مدعی باشد. اینکه بتوانیم در پایان فصل جام را بالای سر ببریم یا نه بستگی به خودمان دارد و عملکردی که در ادامه فصل خواهیم داشت. متاسفانه امتیازاتی از دست دادیم که کارمان را سخت کرده است ولی از لحاظ فنی عملکردمان در همان دیدارها هم خوب بوده و همه تلاشمان را در ادامه به کار می‌گیریم تا به صدر جدول برسیم و به امید خدا روزی که صدرنشین شدیم دیگر این جایگاه را از دست نخواهیم داد. در مورد رقابت با استقلال و پرسپولیس هم شکست در بازی ها رو در رو باعث شد عقب بیافتیم در حالیکه مقابل استقلال و پرسپولیس حقمان شکست نبود و اگر نگویم باید پیروز می‌شدیم، حداقل استحقاق کسب یک تساوی را داشتیم ولی شانس با ما یار نبود.

وی در مورد اینکه در این فصل کمتر به او در ترکیب اصلی بازی می‌رسد و بیشتر به عنوان یار تعویضی وارد میدان می‌شود، گفت: به هر حال سرمربی تیم آقای نویدکیا است و ایشان صلاح تیم را بهتر می‌داند. من نمی‌گویم از نیمکت نشینی ناراحت نیستم و هر بازیکنی دوست دارد فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد ولی به تصمیم کادرفنی احترام می‌گذارم و هر چند دقیقه و در هر پستی که به من نیاز داشته باشند تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و برای تیم مفید باشم.

وینگر سپاهان در رابطه با دو دیدار پیش رو مقابل آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و نتایج این فصل نشان از کیفیت بالای آنها دارد. دیدید که مقابل تیم های پر مهره و مدعی چطور ظاهر شدند و در 14 هفته فقط یک شکست را تجربه کردند. کار سختی مقابل آنها در لیگ و جام حذفی داریم ولی دیگر جایی برای امتیاز از دست دادن نداریم و در هر دو بازی فقط به یک چیز فکر می‌کنیم و آنهم پیروزی است. اگر هفته آخر نیم فصل پیروز شویم و در جام حذفی هم بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم اتفاق خیلی خوبی است و یک مسیر سخت را از پیش رو برداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز