خبرگزاری کار ایران

تمایل بانوی پیر ایتالیا به سردار آزمون

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۲۷۱

جدیدترین بحث درباره انتقال مهاجم ایرانی در پنجره زمستانی، تمایل بانوی پیر به این بازیکن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار آزمون طبق ادعای جانلوکا دی‌ماتزیو مورد توجه یوونتوس ایتالیا قرار گرفته است. خبرنگاری که مرجعی قابل اعتنا در اخبار مربوط به نقل و انتقالات محسوب می‌شود.

از ساعاتی پیش توییت کاربران ایتالیایی با بحث در خصوص سردار آزمون مهاجم ایرانی حال حاضر زنیت روسیه داغ شده است. جایی که باید دید در نهایت روسیه و لیگ آن دل از سردار خواهد کند تا در میان شایعات چند سال اخیر در نهایت شاهد یک انتقال ویژه توسط این مهاجم ملی‌پوش ایرانی باشیم یا خیر.

سردار آزمون که اولین قدم‌های فوتبال حرفه‌ای خود را با حضور در لیگ روسیه برداشته، طی سالیان اخیر و خصوصا بعد از درخشش طی دو سه فصل گذشته، همواره در کانون شایعات مربوط به انتقال بین تیم‌های مطرح اروپایی قرار داشته است که البته، هر بار این انتقال در حد هم ابراز تمایل و درخواست تیم‌های خواهان عقیم ماند.

اکنون اما در شرایطی که تنها نیم فصل به پایان قرارداد سردار آزمون با زنیت باقی مانده، آنها به شدت به دنبال این هستند تا با فروش مهاجم خود در بحث درآمدزایی به موفقیت دست یابند. شایعات طی روزهای اخیر درباره پیشنهاد لیون فرانسه به زنیت برای جذب آزمون جدی‌تر از همیشه پیش می‌رفت که از ساعاتی قبل بحث یوونتوس به شکلی جالب مطرح شد.

یکی از قدیمی و پرافتخارترین تیم‌های لیگ قهرمانان و باشگاهی ایتالیا که امروز با مصدومیت کیه‌زا ستاره خود مواجه شده، هدف زمستانی خود را جذب مهاجمی با استانداردهای این ملی‌پوش ایتالیایی قرار داده که باعث شده کاربران ایتالیایی و البته دی‌ماتزیو نام سردار آزمون را در این خصوص مطرح کنند.

یوونتوس که فصل گذشته کریس رونالدو را در خط هجومی خود در اختیار داشت، بعد از بازگشت این ستاره پرتغالی به منچستر یونایتد و اختلافاتی که بین موراتا و باشگاه شکل گرفته و در نهایت تکمیل آن با مصدومیت کیه‌زا اکنون به شدت نیاز به جذب مهاجم را در اولویت خود قرار داده و به همین منظور یکی از گزینه‌های جذاب برای کاربران توییتر در ایتالیا نام سردار آزمون است. انتقالی که در صورت رقم خوردن می‌تواند یک ترانسفر هیجان‌انگیز چه برای سردار و چه فوتبالدوستان ایرانی تلقی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز