خبرگزاری کار ایران

کعبی: بابت اشتباه مقابل استقلال معذرت می‌خواهم/ امیدوارم در بازی‌های بعد جبران کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۵۹۷

مدافع مس رفسنجان گفت: از محمد ربیعی مربی خوب و بزرگ تیم‌مان بابت حمایت‌هایش تشکر می‌کنم امیدوارم در بازی‌های بعد نتیجه زحمات و حمایت‌هایشان را بدهم.

عقیل کعبی بازیکن مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره شکست تیمش مقابل تیم استقلال اظهار کرد: تیم ما مانند همیشه خیلی خوب ظاهر شد موقعیت‌های زیادی را ایجاد کرد ولی متاسفانه نتوانستیم پیروز میدان شویم ما برای کسب سه امتیاز آمده بودیم اما این سه امتیاز را به تیم خوب استقلال واگذار کردیم به هواداران، بازیکنان و همچنین مربی خوب این تیم تبریک می‌گویم.

او در و اکنش به پاس اشتباهش و تاثیری که در عدم پیروزی تیم داشت بیان کرد: اول از همه از هواداران خوب و محترم تیم مس رفسنجان معذرت‌خواهی می‌کنم و همچنین از مربی مان آقای ربیعی باید بگویم این اشتباهات در فوتبال پیش می‌آید من پاسی که به دروازه‌بان تیم‌مان دادم توپ به پای راستم برخورد کرد و تغییر مسیر داد و بدترین اشتباه فوتبالی بود که طی این سال‌ها داشتم از این موضوع بسیار ناراحتم و امیدوارم در ا دامه فصل جبران کنم و با عملکرد خوب بتوانم نتایج خوبی را برای تیم‌مان رقم بزنم.

کعبی درباره حمایت سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی با استقلال تصریح کرد: از محمد ربیعی مربی خوب و بزرگ تیم‌مان تشکر می‌کنم ایشان نه فقط از من بلکه از تمام بازیکنان تیم همیشه حمایت می‌کند امیدوارم بتوانم در بازی‌های بعد نتیجه زحمات و حمایت‌هایشان را بدهم.

وی درباره عملکرد گادوین منشا و لقب آقای پنالتی گفت: درباره پنالتی‌های منشا و عملکرد درخشانش در این فصل به او تبریک می‌گویم منشا در زدن ضربات پنالتی مهارت خوبی دارد و لقب آقای پنالتی فکر می‌کنم برای او شایسته و مناسب باشد.

مدافع مس رفسنجان درباره بازی بعدی تیم‌شان مقابل تیم پیکان بیان کرد: ما بازی به بازی پیش می رویم و بازی با استقلال برای ما تمام شده است و تمام تمرکزمان بر روی بازی بعدی‌مان و آنالیز و تمرین اختصاصی مربوط به تیم پیکان را انجام می‌دهیم. امیدوارم مقابل تیم خوب پیکان روند خوب‌مان را ادامه بدهیم و دست پر از زمین بازی بیرون بیاییم. ما در هر بازی به پیروزی و کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم و مقابل پیکان عملکرد خوب و همراه با امتیاز کامل را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز