خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز:

شروع جام ملت‌های آفریقا/ جدال میلان و اینتر برای صدرنشینی سری آ/ دربی ایرانی ها در تریکه و پرتغال

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۵۹۴

مسابقات جام ملت های آفریقا امشب در کامرون آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سی و سومین دوره مسابقات جام ملت های آفریقا از امشب در کامرون برگزار خواهد شد که در بازی افتتاحیه از ساعت 19:30 کامرون به مصاف بورکینافاسو خواهد رفت که این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.  در دیگر بازی نیز از ساعت 22:30 اتیوپی به مصاف کیپ ورد خواهد رفت. 

لالیگا

هفته بیستم مسابقات لالیگا امشب با 5 دیدار پیگیری خواهد شد که رئال بتیس برابر رایووایکانو، سویا مقابل ختافه، دیپورتیو آلاوز برابر اتلتیک بیلبائو، اوساسونا مقابل کادیز و ویارئال برابر اتلیتکو مادرید از ساعت 23:30 به میدان خواهد رفت.

بوندسلیگا

در چارچوب هفته هجدهم بوندسلیگا از ساعت 18 هرتابرلین برابر کلن به میدان خواهد رفت و از ساعت 20 بوخوم مقابل ولفسبورگ قرار خواهد گرفت.

سری آ 

هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا از ساعت 15 آث میلان برابر ونیزیا به میدان خواهد رفت و از شبکه ورزش پخش خواهد شد. از ساعت 17 امپولی مقابل ساسولو قرار خواهد گرفت. در ساعت 17 نیز ناپولی مقابل سامپدوریا و اودینزه مقابل آتالانتا به میدان خواهد رفت. از ساعت 21 نیز جنوا مقابل اسپیتزا قرار خواهد گرفت و در حساس ترین بازی فصل یوونتوس در همین ساعت مقابل آاس رم قرار خواهد گرفت که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد. از ساعت 23:15 نیز اینترمیلان برابر لاتزیو به میدان خواهد رفت که این بازی نیز از شبکه ورزش پخش خواهد شد. 

لوشامپیونه

در چارچوب هفته بیستم لوشامپبونه فرانسه از ساعت 23:15 در حساس ترین بازی این هفته پاری سن ژرمن برابر المپیک لیون به میدان خواهد رفت. 

لژیونرها

در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر پرتغال از ساعت 17 پورتیموننزه که پیام نیازمند را در اختیار دارد در خانه برابر یاران علی علیپور در ماریتیمو به میدان خواهد رفت. در چارچوب هفته بیستم سوپر لیگ ترکیه از ساعت 16:30  نیز آلتای اسپور ترکیه که محمد نادری را در اختیار دارد برابر کایسری اسپور که مجید حسینی را در اختیار دارد قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز