خبرگزاری کار ایران

عنایتی: بدشانس بودیم/ از عملکرد شاگردانم لذت بردم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۱۹۳

سرمربی هوادار علی رغم شکست مقابل گل گهر از عملکرد بازیکنانش راضی است.

به گزارش ایلنا، عنایتی بعد از شکست تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: نمی دانم درباره چه باید بگویم. ابتدا باید به هر دو تیم تبریک بگویم و فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند. روی یک صحنه نصفه و نیمه گل خوردیم اما 80 دقیقه روی دروازه حریف بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم و نتوانستیم به گل برسیم. این از طبیعت فوتبال است. به نظرم امروز روز خوش شانسی برای ما نبود اما از نظر فوتبالی دست تک تک بازیکنانم را می بوسم. افتخار می کنم سرمربی چنین تیمی هستم و با تمام وجود برابر گل گهری بازی کردند که ما می دانستیم چقدر خطرناک هستند. به هرحال یک ویترین از افتخارات روی نیمکت این تیم بود. امیرخان همیشه برایم قابل احترام است و ایشان همیشه هر جا باشد آن نیمکت وزن خودش را دارد. 

وی در ادامه گفت: واقعا امروز تیم ما باشجاعت کامل بازی کرد و تمام صحبت هایی که در طول هفته کرده بودیم در زمین انجام دادند و ما فقط در زمین و در ضربه آخر بدشانس بودیم. هر چند از این لفظ متنفرم و کم شانسی را دوست ندارم به زبان بیاوریم اما این اتفاق افتاد. خسته نباشید به بچه های خودمان و انشاالله سریع ریکاوری شویم و برگردیم و بازی حساسی داریم. با فراموشی این بازی آماده بازی حساس بعدی شویم. باز هم می گویم افتخار می کنم به تیمی که مربی اش هستم و واقعا کیف کردم از فوتبالی که بازی کردیم. 

عنایتی در واکنش به این سوال که تیمش جزو تیم هایی بوده که در این فصل گل گهر را اذیت کرده، درباره خط هجومی تیمش و فرصت سوزی در این بازی گفت: وقتی می گوییم در فاز دفاع و حمله باید همه مشارکت کنند. ما ضعف را به یک پست و مهاجمان نمی اندازیم. شاید 14 ضربه ایستگاهی داشتیم و آمار خوبی برابر گل گهر بود. این آمار در دیدارهای قبلی هم بود و برای گرفتن موقعیت از حریف خوب کار کرده ایم. وقتی تیم گل نمی زند مختص مهاجمان نیست، همانطور که دفاع ما دروازه را بسته نگه می دارند، کل دفاع تیمی کار را انجام میدهد. توقع من از بچه ها این است که احساس مسوولیت بیشتری کنند. مخصوصا از بچه های مدافع که معمولا مدافعان بازیکنان قدبلندتری هستند و این همه ضربه ایستگاهی که نتوانستیم استفاده کنیم ضعف مهاجمان ما نیست. باید ساختار هجومی خودمان را درست کنیم و در نیم فصل به دنبال راه چاره ای باشیم. ضمن اینکه واقعا تلاش بچه های ما ستودنی بود. 

سرمربی تیم هوادار درباره شرایط داوری در این بازی گفت: فوق العاده به داور خسته نباشید می گویم و این را از ته دلم می گویم. داور کاملا مسلط بود. من مقداری روی وقت اضافه نیمه اول مشکل داشتم. وقتی تیمی مثل گل گهر از دقیقه 10 دنبال اتلاف وقت است، یعنی ما خیلی خوب بودیم. امروز از آن روزهایی بود که گل گهر خیلی دنبال وقت کشی بود و بازی را تمام کند. این برای من خوشایند است با این جوانانی که داریم. اعتراض من به وقت اضافه نیمه اول بود اما در نیمه دوم منصفانه بود. داور کلا مسلط بود و به آنها خسته نباشید می گویم. 

عنایتی درباره حضور افراد روی سکوها گفت: نه، آنهایی که از بالا حرف می زنند عیبی ندارد. من اصلا به دل نمی گیرم. از آن بالا هر چه گفت نوش جان ما ولی بی ادبی هم نکرد. احساسات است و وقتی احساسی می شوند و حرفی میزنند مشکلی نیست. از دیروز که وارد این شهر شدم اتفاقات خوب و مثبتی بود و کیف کردم. تشکر می کنم از همه دوستان که این شرایط را فراهم کردند. 

سرمربی هوادار درباره حواشی روی نیمکت این تیم و آرام کردن کادرفنی اش گفت: وقتی به احساسات می رویم و استرس روی شما غلبه می کند این اتفاقات طبیعی است. همه جای دنیا همین است. آرام کردن نیمکت ها بر عهده داور چهارم است و وقتی ایشان تحریک کننده نباشد اتفاقات خوب است. داور چهارم امروز خیلی خوب بود و آرامش حاکم بود. کسانی که بازی را دیدند هم لذت بردند و از همه دوستان تشکر می کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز