خبرگزاری کار ایران

فولاد و سپاهان دربی آسیایی یک روز بعد از حذف استقلال و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۸۹۳

سپاهان و فولاد خوزستان درحالی امروز برابر هم قرار خواهند گرفت که این دو تیم تنها نماینده ایران در آسیا هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس در یکی از حساس ترین بازی های این هفته سپاهان اصفهان از ساعت 17 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برابر فولاد خوزستان به میدان خواهد رفت. 

شاگردان محرم نویدکیا هم اکنون با 25 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند و فولاد خوزستان نیز با جواد نکونام با کسب 18 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد.

دو تیم در حالی امروز باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر بروند که روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا  پس از حرف و حدیث های فراوان رای قطعی و نهایی خودش را در خصوص مجوز حرفه‌ای سه باشگاه ایرانی استقلال، پرسپولیس و گل گهر اعلام  کرد که در نهایت  هیچکدام را مورد تایید قرار نداد تا علاوه بر حذف دو نماینده ایران از لیگ قهرمانان یعنی استقلال و پرسپولیس، هیچ تیمی از کشورمان جایگزین آنها نشود و عملاً دو سهمیه ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از دست رفت.

بدین تریب فولاد خوزستان ( قهرمان جام حذفی ایران) و سپاهان اصفهان ( نایب قهرمان لیگ برتر ایران) تنها نمایندگان ایران در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا هستند و بدین ترتیب یک روز بعد از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، در اصفهان باید شاهد یک دربی آسیایی بین دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز