خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز

کدام بازی ها پخش زنده می‌شوند؟ جنگ استقلال و پرسپولیس برای صدرنشینی/ مهدی طارمی امید پورتو برای حفظ صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۸۴۲

هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر عصر امروز با 8 دیدار برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هفته چهاردم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس عصر امروز با 8 دیدار برگزار خواهد شد که از ساعت 15 نساجی مازندران برابر ذوب اهن اصفهان، گل گهر سیرجان مقابل هوادار تهران و تراکتور تبریز به مصاف فجرسپاسی شیراز خواهد رفت. پیکان تهران و آلومینیوم اراک نیز در همین ساعت برابر هم قرار خواهند گرفت که این بازی از شبکه ورزش به صورت زنده پخش خواهد شد.

در همین ساعت شاگردان یحیی گل محمدی که با 28 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند در ورزشگاه ثامن مشهد برابر شهرخودرویی قرار خواهند گرفت که که با 3 امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد. این بازی به صورت زنده از شبکه سه پخش خواهد شد.

از ساعت 17 نیز در دربی خوزستان نفت مسجد سلیمان برابر صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد و سپاهان اصفهان برابر فولاد خوزستان به میدان خواهد رفت که این بازی از شبکه ورزش به صورت زنده پخش خواهد شد.

در حساس ترین بازی این هفته نیز استقلال تهران که با 29 امتیاز در صدرجدول رده بندی قرار دارد باید در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رده چهارمی برود. این بازی نیز از شبکه سه پخش خواهد شد.

لالیگا

 

هفته بیستم مسابقات لالیگا امروز با 4 دیدار آغاز خواهد شد که در نخستین دیدار از ساعت 16:30 مایورکا به مصاف لوانته خواهد رفت در ساعت 18:45 نیز رئال سوسیداد نیز مقابل سلتاویگو به میدان خواهد رفت. شاگردان ژاوی هرناندز در بارسلونا نیز از ساعت 21 به مصاف گرانادا خواهند رفت  که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد. در حساس ترین بازی این هفته نیز از ساعت 23:30 رئال مادرید برابر والنسیا به میدان خواهد رفت که  این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

بوندسلیگا


هفته هجدهم مسابقات بوندسلیگا آلمان نیز با 6 دیدار برگزار خواهد شد که از ساعت 18 هوفنهایم مقابل آگزبورگ، بایر لورکوزن برابر یونیون برلین، لایپزیش مقابل ماینتس، فرایبورگ برابر آرمینیا بیلفلد و فورث برابر اشتورتگارت قرار خواهد گرفت. از ساعت 21 نیز آینتراخت فرانکفورت مقابل بورسیا دورتموند به میدان خواهد رفت.

لژیونرها

 

در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر پرتغال پورتو که با 44 امتیاز در صدر جدول قرار دارد مقابل استوریل به میدان خواهد رفت. مهدی طارمی با توجه به درخشش در هفته ای گذشته برابر بنفیکا امید اول گلزنی پورتو در این بازی و حفظ صدرنشینی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز