خبرگزاری کار ایران

کعبی: تمرکزمان بر روی بازی با استقلال و شکستن رکورد بدون باخت این تیم بزرگ است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۴۹۴

بازیکن مس رفسنجان: تمام تمرکزمان به برد مقابل آبی پوشان پایتخت است و امیدداریم با درایت کادر فنی و تلاش بچه ها به پیروزی برسیم و رکود بدون شکست استقلال را بشکنیم.

عقیل کعبی مدافع مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره پیروزی پرگل تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: ابتدا تبریک می‌گویم به همه‌ی بچه ها و کادرفنی که خیلی زحمت کشیدند. ما تمرینات خوبی را این مدت پشت سر گذاشتیم و خدارا شاکرم بعداز چهار بازی که بدون گل پشت‌سر گذاشتیم این برد شیرین را کسب کردیم.

وی افزود: صنعت نفت آبادان تیم ریشه دار و خوبی است که خودم سال‌ها آنجا بازی کردم و هواداران خیلی خوبی دارد. به تیم صنعت نفت آبادان هم بخاطر بازی خوب و داشتن کادرفنی و بازیکنان باکیفیت تبریک می‌گویم. ما نیمه اول و 20 دقیقه اول با پرس بالا و فشار زیاد به گل نرسیدیم اما در ادامه گل هم زدیم و 15 دقیقه پایانی را نفتی‌ها بهتر بودند. البته در نیمه دوم برنامه‌هایمان بهتر اجرا شد و به برتری رسیدیم. نفت هم تیم خوبی است و آقای منصوریان یکی از مربیان خیلی خوب ایران هستند.

مدافع مس رفسنجان در خصوص جام حذفی گفت: تیم ما در قرعه‌ها جزو بدشانس‌ها است و امسال هم در جام حذفی در تبریز بازی کردیم و حالا به پدیده خورده‌ایم. البته حالا که به جمع 16 تیم برتر رسیده ایم، قطعا جام حذفی را هم جدی تر خواهیم گرفت.

کعبی درباره کیفیت بازی تیمش گفت: به گواه کارشناسان بهترین بازی هفته قبل بین مس و گل گهر بود. موقعیت زیادی ایجاد شد و بازی کیفت بالایی داشت. امیدوارم روزی مس رفسنجان هم امکانات گل گهر مثل زمین، تمرین و استخر و مسابقه خوب را داشته باشد. البته کارها در حال انجام است، اما زمان می‌برد.

او در واکنش به عملکرد محمد ربیعی گفت: آقای ربیعی مربی بسیار با علم و دانشی است که از جان و دل و با دلسوزی برای تیم زحمت می‌کشند و از نتایج خیلی خوبی هم تاکنون گرفته و عملکردشان کاملا مشخص است. تیم ما تیم خیلی خوبی است و در ادامه فصل حرف های زیادی برای گفتن دارد. ما بازی به بازی و هفته به هفته پیش می‌رویم و امیدوارم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. این بازی را بردیم بازی های بعد هم با عملکرد خوب نتیجه خوبی خواهیم گرفت. و امیدوارم مقایبل استقلال هم با نتیجه به نفع خودمان بازی را به اتمام برسانیم. استقلال تیم خوب و بزرگی است و ما هم تمام تمرکزمان به برد مقابل آبی پوشان پایتخت است و امیدداریم با درایت کادر فنی و تلاش بچه ها به پیروزی برسیم و رکود بدون شکست استقلال را بشکنیم.

بازیکن مس در مورد دیدار با استقلال در هفته آینده تاکید کرد: با صدرنشین لیگ بازی داریم، آنهاتیم خیلی خوبی هستند و مسابقه سختی را پیش رو داریم. باید ابتدا خودمان را خوب ریکاوری کنیم و بعدا آماده مسابقه شویم. امیدوارم مقابل استقلال هم با نتیجه به نفع خودمان بازی را به اتمام برسانیم. استقلال تیم خوب و بزرگی است و ما هم تمام تمرکزمان به برد مقابل آبی پوشان پایتخت است و امیدداریم با درایت کادر فنی و تلاش بچه ها به پیروزی برسیم و رکود بدون شکست استقلال را بشکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز