خبرگزاری کار ایران

منصوریان: از عملکرد بازیکنان جوان تیمم راضی نیستم/ تلاش ما در این بازی کافی نبود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۲۷۹

سرمربی صنعت نفت در مورد شکست مقابل پدیده صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان پس از شکست سه گله مقابل مس رفسنجان در هفته سیزدهم لیگ برتر در نشست خبری با اشاره به شرایط سخت تیمش پس از این بازی گفت: با شرایط سختی به رفسنجان آمدیم و پس از آن اعلام کردند که مسابقه در سیرجان برگزار می‌شود. نصف تیم خود را در رفسنجان نگه داشتیم و شرایط آب و هوایی متفاوت بود.

او ادامه داد: از تلاش بازیکنان خود راضی هستم اما این تلاش‌ها کافی نبود. دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم و از عملکرد جوانان خود راضی نیستم و باید کیفیت خود را ارتقا دهند. در وقت اضافه نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم و یک موقعیت دیگر را نیز هدر دادیم و تیم حریف نیز موقعیت‌هایی را در اختیار داشت.

منصوریان با انتقاد از مسئولان تیم صنعت نفت آبادان و عدم حمایت از این تیم بیان کرد: ما احتیاجی به عکس گرفتن نداریم. ما به مسئولانی احتیاج داریم که به ما کمک کنند. هواداران آبادانی به این تیم علاقه فراوانی دارند و با گذشت سیزده هفته از لیگ برتر همانند یک تیم رها شده هستیم. توقع داریم به داد ما برسند و امیدواریم نوشداری پس از مرگ سهراب نباشد. هر زمان که به برتری می‌رسیم می‌بینیم که برخی مسئولان سراغ تیم می‌آیند. از مسئولان شهر بسیار گلایه دارم. چقدر می‌توانم به بازیکنان خود اصرار کنم؟ آن‌ها بدون روحیه فعالیت می‌کنند. شاید بودجه مورد توقع ما یک دهم تیم‌های حریف باشد اما در مورد آن هم شرایط مناسبی نداریم. این زیبنده تیم شهری نیست که بخشی از بودجه کشور را تامین می‌کند.

سرمربی صنعت نفت آبادان با تاکید بر اینکه بند ج مصوب شده است عنوان کرد: اگر لیگ یک باشیم به ما پول فراوان می‌دهند و اگر به لیگ برتر بیاییم به ما پولی نمی‌دهند. پالایش و پخش می خواهد به ما کمک کند اما کار گره خورده است.

منصوریان در پایان در خصوص داوری این بازی توضیح داد: تیم داوری امروز خسته و له بود و نای رفتن نداشت. کمک داور از ۲ متری متوجه نمی‌شد که توپ به دست خورده است و داور از صحنه‌های مسابقه جا می‌ماند و تمام صحنه‌های مسابقه ۵۰ درصدی بازی را برای تیم فوتبال مس رفسنجان سوت می‌زد. علاوه بر این در مورد یک صحنه آفساید نیز اشتباه سوت زده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز