خبرگزاری کار ایران

حضور 9 بازیکن تیم دوم بارسلونا در لیست ژاوی برای بازی با مایورکا

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۴۹۵

کاتالان ها به شدت از اثرات شیوع ویروس کرونا، مصدومیت و محرومیت آسیب دیده اند.

به گزارش ایلنا، بارسلونا در آستانه دیدار با رئال مایورکا در لالیگا در روز یکشنبه مشکلاتی با کووید-19، مصدومیت و محرومیت دارد و ژاوی هرناندز برای تقویت به تیم بارسلونا B روی آورده است.

9 بازیکن از تیم B برای سفر به جزایر بالئاریک، جایی که بارسلونا در ساعت 21:00 به وقت محلی یکشنبه در آن بازی می کند، به تیم اصلی دعوت شده اند.

ژاوی مجبور بوده غایبان زیادی در این بازی داشته باشد، از جمله سرجینو دست، فیلیپه کوتینیو، جوردی آلبا، الخاندرو بالده، عبده عزالزولی، عثمان دمبله، گاوی و دنی آلوز. ساموئل اومتیتی ​​و کلمنت لنگلت هر دو پس از منفی بودن تست کووید-19 در روز شنبه، دوباره در در اختیار کادرفنی هستند.

آنسو فاتی، پدری، ممفیس دیپای، مارتین بریتویت و سرجی روبرتو مصدوم هستند و سرخیو بوسکتس هم به دلیل محرومیت در دسترس نیست.

لیست کامل انتخاب شده توسط ژاوی به شرح زیر است: تراشتگن، پیکه، آرائوخو، ریکی پویگ، نتو، لنگله، دی یونگ، فرنکی دی یونگ، مینگئزا، اومتیتی، اریک گارسیا، ایناکی پنا، نیکو، جوتگلا، آلوارو سانز، کوماس، ایلیا، گیلم، استانیس، لوکاس دی وگا و میکا مارمول.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز