خبرگزاری کار ایران

بالاخره 2022: سال موردنظر امباپه فرا رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۳۰۳

مهاجم فرانسوی اکنون از نظر قانونی آزاد است تا با رئال مادرید مذاکره و پیش قرارداد امضا کند.

به گزارش ایلنا، اکنون که بالاخره سال 2022 فرا رسیده، ما در سالی هستیم که حماسه نقل و انتقالات کیلیان امباپه به هر نحوی به پایان خواهد رسید. امباپه اکنون از نظر قانونی مجاز است هم با رئال مادرید یا هر باشگاه دیگری مذاکره کند و یک پیش قرارداد رسمی امضا کند.

پاری سن ژرمن همچنان امیدوار است که استعداد فوق العاده باشگاه را ترک نکند، اما شن و ماسه در ساعت شنی که نشان دهنده کنترل PSG بر اوضاع است، اکنون تمام شده است. لئوناردو، مائوریسیو پوچتینو و ناصر الخلیفی حتی حساس‌تر هستند زیرا تلاش می کنند قطار امباپه را که مادرید را به عنوان مقصد بعدی خود در این مقطع طراحی می‌کند، متوقف کنند.

پیشنهاد قرارداد پنج ساله

امباپه بازی بی نقصی را انجام داده، زیرا او کنترل سرنوشت خود را در دست گرفته و اکنون می تواند دقیقا جایی را که می خواهد بازی کند، انتخاب کند. تنها مسیر خروج امباپه از پاریس از طریق درب زمستانی بود و رئال مادرید ماه‌هاست که آن را باز نگه داشته است.

آن‌ها پنج سال پیش به او علاقه داشتند، با حضور امباپه در صفحه اول مارکا در 22 مارس 2017، زمانی که او در موناکو بازی می‌کرد. او اعتراف کرده که این لحظه مناسب برای انتقال به رئال مادرید نبود، اما اکنون زمان آن فرا رسیده است.

بالاخره 2022: سال موردنظر امباپه فرا رسید

رئال مادرید

امباپه همیشه رویای پوشیدن پیراهن سفید معروف رئال مادرید را در سر می پروراند و اکنون برای این کار حاضر است از ثروت بیشتر ماندن در پاریس دوری کند؛ در PSG نسبت به ماندن او بدبینی وجود دارد.

در تضمین امضای امباپه، به شرطی که این اتفاق بیفتد، لوس بلانکوس بزرگترین ستاره حال حاضر فوتبال جهان و مورد‌توجه‌‌ترین ستاره در دهه آینده را به خدمت خواهد گرفت؛ او بزرگترین کهکشانی نسل کنونی است.

جذب امباپه برای رئال مادرید، این باشگاه را مستقیماً در مرکز فوتبال جهان قرار می دهد و انتظارات قهرمانی لیگ قهرمانان خیلی دور از انتظار نخواهد بود.

معامله

در دفاتر والدبباس، تا حدی اطمینان وجود دارد که امباپه در سال 2022 بازیکن رئال مادرید خواهد بود، با این حال احتمالی وجود ندارد که این موضوع به زودی اعلام شود. حتی با نگاهی فراتر از این واقعیت که این دو تیم قرار است در اولین دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند، برای هیچ‌کدام از تیم‌ها مناسب نیست که آینده امباپه زودتر اعلام شود.

رابطه بین دو باشگاه قبلاً به دلیل تعقیب امباپه توسط لوس بلانکوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خراب شده است. رهبران هر دو باشگاه اکنون قرار است در بازی فوق الذکر لیگ قهرمانان با هم دیدار کنند، اما تصور اینکه جو چیزی جز یک برخورد سرد باشد، دشوار است.

موقعیت پرز در پروژه سوپرلیگ اروپا نیز شکاف بین رهبران لیگ اسپانیا و فرانسه را بیشتر کرده است. رقابتی که اخیراً بین این دو باشگاه ایجاد شده است، به گونه ای بوده است که عبارت " نه حتی یک یورو به PSG" در هفته های اخیر در راهروهای والدبباس شنیده شده است! این نباید مشکلی برای قرارداد امباپه باشد، اگرچه انتظار می رود رئال مادرید همچنان بسته مالی قابل توجهی را برای این بازیکن از نظر پاداش آماده کند. کارلو آنچلوتی پس از آن باید بررسی کند که امباپه چگونه در ترکیب او قرار می گیرد، اما مطمئناً این مشکل خوبی است.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز