خبرگزاری کار ایران

رسمی: بازی نیوکاسل و ساوتهمپتون لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۷۲۲

مسابقه ای که قرار بود در 2 ژانویه برگزار شود به دلیل افزایش تست‌های کرونا و مصدومیت های بازیکنان نیوکاسل لغو شده است.

​به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی پرمیرلیگ، بازی ساوتهمپتون مقابل نیوکاسل یونایتد در ورزشگاه سنت مری که قرار بود ساعت 14:00 به وقت روز یکشنبه 2 ژانویه برگزار شود، متاسفانه به تعویق افتاد.

نیوکاسل همچنان موارد کووید-19 و مصدومیت های مداوم را به همراه دارد که منجر به لغو بازی آنها مقابل اورتون در اوایل این هفته شده بود.

هیئت مدیره درخواست تعویق را پذیرفت زیرا باشگاه تعداد بازیکنان لازم برای مسابقه را ندارد (13 بازیکن بیرون زمین و یک دروازه بان).

هیئت مدیره توانست تصمیم خود را قبل از مسابقه اتخاذ کند تا به باشگاه های آسیب دیده و هواداران آنها شفاف سازی کند. از ناراحتی و اختلال ایجاد شده در برنامه های هواداران پوزش می طلبیم.

لیگ آگاه است که تصمیمات اخیر برای به تعویق انداختن مسابقات، هواداران را ناامید می کند و ناامیدی آنها را در زمان خاصی از سال که هواداران مشتاق حضور و تماشای بازی های فوتبال هستند، درک می کند.

هدف لیگ ارائه هر چه بیشتر شفافیت است، اما متأسفانه گاهی اوقات به تعویق انداختن آن باید در کوتاه مدت انجام شود، زیرا ایمنی همه اولویت ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز