خبرگزاری کار ایران

عزیزی خادم: جام ایران کاپ را با مشارکت هیات های استانی برگزار می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۶۷۸

رییس فدراسیون تاکید دارد هیات های فوتبال استانی باید به عنوان فدراسیون های محلی نقش پررنگ تری در برگزاری مسابقات فوتبال داشته باشند.

به گزارش ایلنا، شهاب الدین عزیزی خادم در حاشیه همایش پیاده روی سردار دلها از برگزاری جام ایران کاپ خبر داد و گفت: این مسابقات با مشارکت هیات های فوتبال استانی و تیم های منتخب استانی برگزار می شود و تمامی تیم های منتخب استانی در این جام شرکت می کنند.

وی با اشاره به برگزاری همایش روسای هیات های استانی گفت: با توجه به گردهمایی روسای هیات های فوتبال استانی که هفته گذشته در اصفهان داشتیم و اینکه یکی از وعده های انتخاباتی من توسعه فوتبال در استانهای سراسر کشور مخصوصا استانهای کم برخوردار و محروم است، در پی تحقق این جام بودیم که خوشبختانه این موضوع با استقبال هیات های فوتبال روبرو شد. برهمین اساس تمامی استانها از جمله استانهایی که در لیگ برتر یا دسته اول نماینده ندارند، باید در جریان مسابقات و رقابت های فوتبال قرار بگیرند. بزودی جزییات این طرح از طریق رسانه های رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

عزیزی خادم با تاکید بر حضور مهم هیات های فوتبال استانی اظهار داشت: هیات های فوتبال استانی باید به عنوان فدراسیون های محلی نقش پررنگ تری در برگزاری مسابقات فوتبال داشته باشند. قصدمان این است که مسابقات فوتبال را به صورت رقابتهای استانی راه اندازی کنیم. در همین راستا متولی این امر فدراسیون و استانها هستند که در یک رده خاص سنی جهت پشتوانه‌‌سازی تیم های ملی از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز