خبرگزاری کار ایران

آینده مهبم اریکسن: بازنشستگی یا ادامه دوران حرفه‌ای؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۶۳۸

هافبک سابق اینتر در سوئیس، در کیاسو تمرین می کند: در ماه‌های آینده وضعیت او مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، خداحافظی از سری آ و اینتر در هفته های اخیر به طور رسمی، اعلام شد. در واقع در ایتالیا، پس از جراحی‌ای که کریستین اریکسن را به کاشت دفیبریلاتور در زیر پوست مجبور کرد، نمی‌تواند به تناسب اندام لازم ورزشی دست پیدا کند. حالا اما هافبک دانمارکی به آینده خود می نگرد و مصمم به بازگشت به میادین است. البته اریکسن هنوز چیزی در مورد ادامه احتمالی دوران حرفه‌ای خود اعلام نکرده، اما با تایید پزشکان و انگیزه‌ای که این بازیکن دارد، سال 2022 می تواند او را به یک تیم بازگرداند.

اریکسن، همانطور که 'RSI' گژارشغ می دهد، در واقع برای تمرین به میدان بازگشته است، دقیقاً در Riva IV، استادیوم کیاسو و تیمی با همین نام در لیگ پروموشن، سطح سوم فوتبال سوئیس. بنابراین مرد دانمارکی به دویدن و انجام تمرینات اولیه برای برقراری ارتباط با فوتبال باز می گردد و منتظر تیم جدیدی در سراسر اروپا است.

همه لیگ های قاره ای بازیکنانی با شرایطی مانند اریکسن را نمی پذیرند. در طول پاییز اغلب صحبت از احتمال بازگشت به دانمارک و دقیقاً در تیم قدیمی‌اش یعنی اودنسه بود؛ با توجه به اینکه شرکت در مسابقات محلی هیچ مشکلی ندارد. آلترناتیو اریکسن که همانطور که می‌دانیم در جریان حمله قلبی یورو 2020، دنیای فوتبال را نگران کرده بود، این است که به دنبال تیمی در هلند یا انگلیس باشد، کشورهای دیگری که وضعیت مشابهی برای او دارند.

 با این حال، هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا بازیکن سابق اینتر می تواند به طور رسمی به رقابت در بالاترین سطوح بازگردد یا خیر. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

مقاصد احتمالی

آژاکس به عنوان یک مقصد بالقوه معرفی شده و چنین حرکتی باعث می شود اریکسن به باشگاهی که در آن به عنوان یکی از درخشان ترین استعدادهای اروپا شهرت پیدا کرد، بازگردد. غول هلندی همچنین در مدیریت سلامت بازیکنی که مشکلات قلبی دارد، یعنی بلیند، تجربه دارد. اریکسن ممکن است به انگلیس بازگردد، اما باید ثابت کند که برای رقابت ایمن در این سطح آمادگی دارد. نیوکاسل یونایتد، وستهم و لسترسیتی از جمله باشگاه هایی هستند که به عنوان مقاصد بالقوه توسط دیلی میرر پیشنهاد شده اند. بازگشت به تاتنهام نیز ممکن است، که به او امکان می دهد آنتونیو کونته، سرمربی ای که او را به اینتر آورده است، دوباره همراهی کند.

 بازنشستگی؟

 اگرچه بعید به نظر می رسد، به خصوص اگر باشگاه های لیگ برتری و آژاکس به او علاقه مند باشند، اریکسن می تواند برای پایان دادن به دوران حرفه ای خود به زادگاهش دانمارک بازگردد.  اگر همه چیز حاکی از آن باشد که اریکسن می خواهد به دوران حرفه‌ای خود ادامه دهد، ممکن است او مجبور به بازنشستگی شود، اگر پزشکان به او هشدار دهند که این به نفعش است. بلیند نمونه مثبت فوتبالیستی است که می تواند در حالی که مجهز به عارضه قلبی است، حرفه خود را در سطح بالایی ادامه دهد، اما مشکلات قلبی تعدادی از بازیکنان بیرگ را به بازنشستگی زودهنگام سوق داده است. بارزترین نمونه اخیر مربوط به سرخیو آگوئرو است که دوران حرفه ای او در بارسلونا پس از اینکه مشخص شد از مشکل قلبی رنج می برد، پایان یافت.  به همین ترتیب، ایکر کاسیاس، دروازه بان افسانه ای رئال مادرید، در سال 2020 پس از سکته قلبی در سال 2019 دستکش های خود را آویزان کرد. با این حال، در حال حاضر، به نظر می رسد که بازنشستگی هنوز در ذهن کریستین اریکسن فاصله زیادی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز