خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز

جدال پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکو ایران/ استقلال برابر فولاد به دنبال صدرنشینی/ پخش مستقیم دربی کرمان و جدال نفت با آلومینیوم اراک/ سامان قدوس و یارانش چشم امید لیورپول و چلسی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۸۲۳

هفته دوازدهم لیگ برتر خلیج فارس با 8 دیدار برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس از عصر امروز با 8 دیدار آغاز خواهد شد و در نتیجه به پایان رسید. از ساعت 14:30 نساجی مازندران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برابر نفت مسجد سلیمان قرار خواهد گرفت.

از ساعت 15 نیز پیکان برابر شهرخودرو، تراکتور مقابل ذوب آهن، فجرسپاسی برابر هوادار و در نتیجه در دربی کرمان گل گهر سیرجان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت که این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

از ساعت 16 در یکی از حساس ترین بازی های این هفته در ورزشگاه امام خمینی اراک شاگردان محرم نویدکیا در سپاهان اصفهان پذیرای پرسپولیس خواهند بود. این در حالی است که هر دو تیم هم اکنون با 22 امتیاز در رده دوم و سوم جدول رده بندی حضور دارند. این بازی به صورت زنده از شبکه 3 پخش خواهد شد. 

صنعت نفت آبادان نیز از ساعت 17 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف شاگردان رسول خطیبی در آلومینیوم اراک خواهد رفت که این بازی نیز از شبکه ورزش پخش خواهد شد. 

در پایان، در آخرین بازی این هفته نیز از ساعت 18 استقلال که با 25 امتیاز در صدر جدول قرار دارد باید در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان جواد نکونام در فولاد خوزستان برود. این بازی نیز از شبکه 3 به صورت زنده پخش خواهد شد.

لیگ برتر انگلیس

هفته بیستم لیگ برتر انگلستان نیز امشب با دو دیدار حساس پیگیری خواهد شد که از ساعت 23 چلسی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف برایتون خواهد رفت. این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد. از ساعت 23:45 نیز منچسترسیتی باید در خانه برنتفورد به مصاف یاران سامان قدوس برود. 

لژیونرها

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر پرتغال نیز از ساعت 22:30 بواویشتا که علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی ایران را در اختیار دارد باید به مصاف ویتوریا برود. بیرانوند که به تازگی از کمند مصدومیت رهایی یافته می‌تواند در این بازی بواویشتا را همراهی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز