خبرگزاری کار ایران

سولدو: با تمامی توان آماده بازی مقابل هوادار هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۳۸۶

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور به ثبات خوبی رسیده است و انتظار کسب نتیجه مطلوب مقابل هوادار را داریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، «زونیمیر سولدو» در نشست خبری قبل بازی تراکتور مقابل تیم هوادار، اظهار داشت: بازی سختی روز دوشنبه در جام حذفی داشتیم که به وقت اضافه کشیده شد، با ریکاوری خیلی خوب، سعی کرده‌ایم بازیکنان را به شرایط ایده‌آل بازگردانیم.

وی افزود: تمریناتی برای بازی فردا انجام داده‌ایم، امیدوارم فوتبال خوبی ارایه کرده و به نتیجه مطلوب دست یابیم. ما طی دو بازی قبلی، تیم را در فاز دفاعی به ثبات خوبی رسانده‌ایم؛ چرا که گلی دریافت نکرده‌ایم.

سولدو در رابطه با میزان شناختش از تیم‌ هوادار، بیان کرد: ما هوادار را آنالیز کرده‌ایم، تیم بسیار خوب و منسجمی است که خیلی محکم و دونده بازی می‌کند. هوادار طی دو بازی اخیر مقابل پرسپولیس و ذوب آهن امتیازات خوبی کسب کرده است.

سرمربی تراکتور تأکید کرد: باتوجه به تدابیری که برای این بازی اندیشیده‌ایم و بازی خوبی که طی دو هفته قبل انجام داده‌ایم، امیدوارم فوتبال قابل قبولی به نمایش گذاشته شود و انتظار کسب نتیجه مثبت دارم.

وی در رابطه با بازیکنان مصدوم و محروم تراکتور برای بازی با هوادار، گفت: تمامی بازیکنان را به جز محمدرضا اخباری در اختیار دارم، شاهین ثاقبی نیز آسیب دیدگی جزئی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز