خبرگزاری کار ایران

آذری: وزنه بردارم ولی در فوتبال افتخاراتی کسب کردم که شما در آن ناتوانید/ خدمات من مشخص است، شما برای فوتبال چه کردید؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۹۰۷

مدیرعامل سابق فولاد جنگ اینستاگرامی با هوشنگ نصیرزاده را ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته و در واکنش به برنامه این هفته فوتبال برتر که هوشنگ نصیرزاده به عنوان کارشناس حقوقی در آن حاضر و نظراتش را در خصوص پرونده مهاجم گابنی گل گهر بیان کرد، واکنشی تند از سوی سعید آذری، مدیرعامل سابق فولاد خوزستان در فضای مجازی صورت گرفت که نصیرزاده هم نسبت به آن واکنش نشان داد تا شاهد جدلی اینستاگرامی میان این دو مدیر ورزشی فوتبال ایران باشیم و حالا بعد از گذشت حدود 24 ساعت از آن چالش، سعید آذری در صفحه شخصی خودش جوابیه‌ای نوشت که به شرح زیر است:

من یک وزنه بردار هستم با افتخار ، از ورزشی به عرصه مدیریت باشگاهی آمدم که اولین مدال المپیک و اولین طلای جهان را برای ایران عزیز به ارمغان آورد توسط شادروانان جعفر سلماسی و محمود نامجو .

. به لطف اعتماد بزرگمرد تاریخ صنعت ایران مسعود ابکا ، جامه مدیریت به تن کردم و وارد گود شدم .

بعد از ۱۸ سال حضور در کسوت مدیر باشگاه نه تنها در فوتبال بلکه در اکثر رشته های ورزشی بانوان و آقایان به افتخاراتی دست یافتم که بسیاری از مدعیان و سخنوران عرصه فوتبال با هزاران برابر بودجه در اختیار من تا سال‌های متمادی از دست یافتن به آن ناتوانند . در دوران مدیریتم در فوتبال کارهای را انجام دادم که همه آنها برای اولین بار بود .

پیروزی به لطف فعالیت تیمی در ۶ پرونده بین المللی سنگین که آخرین آن پرونده محمد بلبلی و پیروزی در کاس بود. برای اولین بار در پرونده شکاری به مدیران و همکارانم در باشگاه نحوه دسترسی به حق آموزش را معرفی نمودم . اولین مدیری بودم که به تنهایی مقابل فدراسیون فوتبال ایستادم تا اساسنامه تغییر کند ، و واولین‌مدیری بودم که برای اهانت به مردم اصفهان شهرم و گرفتن حق پخش تلویزیون را به ورزشگاه راه ندادم . منه وزنه بردار . هر پنجره بسته شده نقل و انتقالاتی در باشگاه تحت مدیریتم را با استفاده توانمندی همکارانم باز کردم و سعی کردم مصلحت اندیش و نان به نرخ روز خور نباشم . در پرونده بلبلی با درایت دست یک کلاش حقوقی را توی پوست‌گردو گذاشتم که به دنبال ۵۰ میلیون تومان دلالی بود و اطلاعات غلط به خوزستان برای سقوط فولاد ارائه می‌کرد و رای دادگاه کاس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گوی او و دیگر شرکای دلالش بود .

شما برای این رشته ورزشی محبوب چه کرده اید ؟

به جز اینکه در مقابل هر نقدی و هر حقیقتی با دروغ پراکنی و مغلطه و تهمت زدن قصد تشویش اذهان عمومی را داشته اید به جز اینکه در هر پرونده حقوقی که پول گرفتید شکست عایدتان‌شد ، عجب رویی دارید که علیرغم باختن در دادگاه کاس هنوز به یاوه گویی ادامه میدهید .

پرونده منه وزنه بردار زیر بغلم است مدتی است که لباس‌های ورزشی مدیریت را از تن در آورده‌ام و آویخته‌ام‌ سودایی در سر ندارم جز حقیقت‌گویی ، مدیریت در استقلال و پرسپولیس و سپاهان و تراکتور اگر برای شما رویاست برای من نیست اگر بود الان آنها را هم در کارنامه داشتم. شما مانند شیر هستید برای تکه ای نان حاضر به نمایش در سیرک هم خواهید شد من گرگ بودم فارغ از بردگی. منه وزنه بردار تمام وزنه های سنگین مدیریت را زدم. تحمل نقد ندارید نروید بنشینید با کلمات بازی کنید با دروغ و تهمت . تمام

باید دید با توجه به صحبت‌های تند مطرح شده از سوی سعید آذری، هوشنگ نصیرزاده نسبت به آن واکنش نشان خواهد داد و شاهد ادامه این جدل خواهیم بود یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز