خبرگزاری کار ایران

درخشان: مظاهری و بیرانوند گزینه‌های خوبی برای پرسپولیس هستند/ حکم کمیته انضباطی درست نبود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۵۷۸

پیشکسوت پرسپولیس گفت: آقای صدری خیلی تلاش کرده‌اند که باید از ایشان تشکر کنیم چراکه توانسته پنجره را باز کند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی و خرید دو بازیکن تاجیکستانی اظهار کرد: اول باید بگویم این موضوع خوشحال کننده است، من هم از این اتفاق خوشحالم اما در فوتبال حرفه‌ای مشکلات باید آنقدر زیاد باشد که ما در انتظار باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس باشیم؟ کی پنجره باز می‌شود کی بسته می‌شود و یا چه زمانی بازیکن می‌آید؟ خیلی اتفاق بدی است در فوتبال حرفه‌ای اما به هرحال این اتفاق خوب رخ داد و از این به بعد نباید این موضوعات پیش بیاید که پنجره تیمی بسته شود.

درخشان در واکنش به عملکرد سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: آقای صدری خیلی تلاش کرده‌اند که باید از ایشان تشکر کنیم چراکه توانسته پنجره را باز کند. از همه مهم تر که تاکید می‌کنم تکرار نشدن این اتفاقات است که امیدوارم شرایط محرومیت و بسته شدن پنجره‌ای که باشگاه پرسپولیس با آن مواجه بود تکرار نشود. امیدوارم بتوانیم از بازیکنان خوب و باکیفیتی که هستن استفاده کنیم.

او ادامه داد: بازیکنان تاجیکستانی که به تازگی خریداری شده‌اند را ندیده ام و امیدوارم بازیکنان خوب و با کیفیتی باشند و بتوانند به پرسپولیس کمک کنند. پرسپولیس تیم بزرگی است و نیازمند بازیکنان خوب و با کیفیت است که انشاءالله بتوانند به پرسپولیس کمک کنند، نه اینکه باشگاه به آنها کمک کند! مخصوصاً مشکلات فنی را در زمین رفع کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درواکنش به شایعه جذب علیرضا بیرانوند و رشید مظاهری بیان کرد: من در این باره چیزهای شنیده‌ام! حالا درمورد بیرانوند نمی‌دانم شرایط باشگاه‌شان به چه صورت است اما درمورد مظاهری و باشگاه داخلی فکر می‌کنم گزینه خوبی است اگر به سراغش بروند. داشتن دو دروازه‌بان خوب برای پرسپولیس لازم است.

درخشان در پایان صحبت هایش با اشاره به حکم کمیته انظباطی خاطر نشان کرد: این حکم صد در صد به ضرر باشگاه است. این حکمی که صادر شده است باید بیشتر بررسی شود و به آن پرداخته شود چراکه کسی که خلاف می‌کند باید تنبیه شود نه اینکه امتیاز کسر شده آن را به سایرین بدهند این کار درستی نیست. سال‌های گذشته هم این موارد را داشته‌ایم مانند زمانی که از پرسپولیس 6 امتیاز کم کردند اما امتیاز را به کسی تقدیم نکردند. این موضوع کمی جدول مسابقات و حق تیم های دیگر را تحت شعاع قرار می‌دهد و فکر می‌کنم بهتر باشد یک تجدید نظری صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز