خبرگزاری کار ایران

با گلر تیم ملی بانوان بعد از جنجال‌های اخیر؛

کودایی: شکایت فدراسیون اردن انگیزه‌ام را چند برابر کرد/ همه تلاشم را برای خوشحالی مردم به کار می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۹۴۵

گلر تیم ملی فوتبال بانوان در مورد حواشی ایجاد شده بابت شکایت فدارسیون فوتبال اردن و حمایت‌هایی که در افکار عمومی از وی صورت گرفت صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال بانوان ایران موفق شد با عبور از مرحله مقدماتی جام ملت‌های بانوان آسیا برای اولین بار به این مسابقات راه یابد. یکی از ستارگان تیم ملی در این مسیر بدون شک زهره کودایی، گلر تیم بود که با درخشش خود خصوصاً در ضربات پنالتی بازی با اردن نقش پررنگی در برتری تیم ملی ایران داشت.

مدتی بعد از این پیروزی بود که فدراسیون فوتبال اردن شکایتی از وی انجام داد و حضور او را در ترکیب تیم ملی بانوان ایران غیر قانونی دانست. شکایتی که منجر به محبوبیت بیشتر کودایی در افکار عمومی شد و حمایت‌های گسترده‌ای از وی صورت گرفت. با کودایی در خصوص اتفاقات چند وقت اخیر و شرایط تیم ملی هم کلام شدیم.

کودایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال بانوان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و سخت تمرین می‌کنیم. اردویی در تهران داشتیم که خیلی خوب بود و حالا هم کم کم خودمان را آماده مسابقات آسیایی می‌کنیم که کمتر از یک ماه دیگر به شروع آن باقی مانده است و انگیزه بالایی داریم که عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم.

وی در مورد اردوی خارجی تیم ملی بانوان که لغو شد گفت: به این اردو خیلی نیاز داشتیم و خیلی می‌توانست به ما کمک کند ولی متاسفانه لغو شد. به هر حال امیدوارم با تمریناتی که انجام می‌دهیم و انگیزه و جدیتی که در بچه‌ها و در کادرفنی می‌بینم ذهنمان را از این مشکلات پاک کنیم و با صد در صد توان به مصاف حریفان برویم و نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

گلر تیم ملی بانوان در مورد مسابقات آسیایی و اولین حضور تیم بانوان در این رقابت‌ها توضیح داد: خوشحالیم که برای اولین بار به این مرحله رسیدیم و باید بگویم اینجا کار خیلی سختی داریم چرا که حریفان هم برای پیروزی و موفقیت به میدان می‌آیند و واقعاً کار ما دشوار است ولی امیدوارم با تلاش بچه ها و دعای خیر مردم بتوانیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

کودایی در مورد شکایت فدراسیون فوتبال اردن و حواشی ایجاد شده بابت این موضوع گفت: واقعاً این موضوع شرایط سختی برای من رقم زد و مدتی به خاطر این اتفاق ناراحت و افسرده بودم ولی بعد از آن وقتی حمایت‌های مردم عزیزمان و لطف و محبتی که داشتند را دیدم اتفاقا انرژی و انگیزه من چند برابر شد و با انگیزه بالا در تمرینات حاضر می‌شوم تا بتوانم با کمک خدا جواب محبت مردم را بدهم.

کودایی: شکایت فدراسیون اردن انگیزه‌ام را چند برابر کرد/ همه تلاشم را برای خوشحالی مردم به کار می‌گیرم

کودایی در مورد کارتون جالبی که عمر مومنی، کارتونیست مطرح اردنی در حمایت از وی طراحی کرد هم خاطرنشان کرد: من عمر مومنی را نمی‌شناختم و کارهایش را تا پیش از این دنبال نکرده بودم ولی طرحش واقعاً من را سورپرایز کرد و خیلی خوشحال شدم و به او پیام دادم و تشکر کردم. برایم جالب بود که یک کارتونیست اردنی با وجود شکایت فدراسیون فوتبال کشورش از من حمایت کرده است. بعداً دوستانم به من گفتند او یکی از سرشناس‌ترین کارتونیست‌های ورزشی دنیاست و از محبتش به خودم تشکر می‌کنم.

وی در مورد حمایت‌هایی که از وی صورت گرفت و حتی بیلبوردهایی که در سطح شهرهای مختلف در خیابان‌ها نصب شد گفت: اتفاق جالبی برای من بود و همانطور که گفتم از این همه لطف سپاسگذارم و خوشحالم که مردم مهربانی داریم که در سختی‌ها پشت هم هستیم و از یکدیگر حمایت می‌کنیم.

گلر تیم ملی بانوان در مورد رقابت‌ با هم پستی‌هایش هم عنوان کرد: ما 4 گلر در تیم ملی هستیم که رقابت سالمی با هم داریم و در کنار آن برای هم مثل رفیق و خواهر می‌مانیم. من به شخصه همه تلاشم را می‌کنم تا در تمرینات بهترین عملکرد را داشته باشم و بیشترین آمادگی را از خودم نشان دهم و این تصمیم کادرفنی است که کدام یک از ما در ترکیب اصلی بازی کنیم. اگر به من فرصت داده شود سعی می‌کنم با تمام وجود از دروازه تیم ملی کشورم محافظت کنم و اگر هم گلر دیگری به بازی گرفته شد آرزوی موفقیت دارم.

کودایی در مورد علاقه‌اش به لژیونر شدن هم گفت: هرکسی دوست دارد در کاری که انجام می‌دهد پیشرفت کند و من هم دوست دارم پیشنهادات خوبی از لیگ‌های معتبر داشته باشم. اگر پیشنهاد خارجی خوبی به دستم برسد و با بررسی آن به این نتیجه برسم که به پیشرفت فوتبالی من کمک می‌کند حتماً از آن استقبال خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز