خبرگزاری کار ایران

حمله مصری‌ها به کی‌روش: با تو به جایی نمی‌رسیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۵۴۹

پیشکسوتان فوتبال مصر، کارلوس کی‌روش را مقصر ناکامی این تیم می‌دانند.

به گزارش ایلنا، شب گذشته در چارچوب نیمه نهایی جام فوتبال عرب، تیم ملی مصر مقابل تونس شکست خورد از رسیدن به فینال بازماند.

پس از این باخت، کی‌روش شدیدا از داوری انتقاد کرد و علیرضا فغانی را عامل باخت دانست اما کارشناسان فوتبال مصر معتقد هستند که این تیم با کی‌روش نمی‌تواند به مراحل بالا برسد و به همین خاطر مدعی هستند که او باید برود.

رضا عبدالعال، ستاره اسبق تیم ملی مصر نیز به انتقاد از کی‌روش پرداخت و گفت: او از زمانی که هدایت تیم را برعهده گرفته کار خاصی انجام نداده است. رسیدن به مرحله پایانی انتخابی جام جهانی چیزی نیست که ما به آن افتخار کنیم و بگوییم کی‌روش این افتخار را برای ما بدست آورد. ما انتظار داشتیم که تیم ملی مصر در جام فوتبال عرب به قهرمانی دست یابد ولی این اتفاق رخ نیفتاد.

وی ادامه داد: تیم ملی تحت هدایت کی‌روش هویت خود را از دست داده است و او باید تیم را ترک کند. او باید پیش از آغاز جام ملت‌های آفریقا از تیم ملی مصر برود.

حازم امام، مربی سابق تیم ملی مصر با اشاره به باخت این تیم مقابل تیم ملی تونس،  از رفتار کی‌روش با کادر فنی خود انتقاد کرد.

او گفت: ما بسیار ناراحتیم که مقابل تونس تن به شکست دادیم. هدف ما پیروزی بود ولی در این زمان سخت نتوانستیم به برد دست یابیم. برایم عجیب است که چرا کی‌روش با وائل جمعه و محمد شوقی بحث می‌کند ولی ضیا السد در صحبت‌ها نیست. انگار او هیچکاره است و به نظرم نقشی در تصمیمات فنی ندارد. اگر کی‌روش به حرف‌های توجهی ندارد باید از کادر فنی جدا شود و نباید بماند.

به نقل از روزنامه المصری الیوم، احمد صالح دیگر بازیکن سابق فوتبال مصر هم به انتقاد از کی‌روش پرداخت و اظهار داشت: او دائما ترکیب تیمش را عوض می‌کند و به همین خاطر مجبور است در نیمه دوم دوباره آن را تغییر دهد. با این چیدمان ترکیب، سوالات بسیار زیادی را در اذهان به وجود آورده است. به نظرم لازم بود در بازی مقابل تونس از احمد رفعت استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز