خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۵۱۸

لیگ برتر فوتبال ایران به پایان هفته دهم خودش رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته دهم رقابت های لیگ برتر هم به پایان رسید و مطابق هر هفته برخی از بازیکنان با عملکرد خوبی کن در ترکیب تیم‌هایشان داشتند توانستند در نتیجه بازی‌ها موثر ظاهر شوند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم.

 

دروازه‌بان: احسان مرادیان (فولاد)

سه امتیاز ارزشمند فولاد که از سیرجان به دست آورد با درخشش گلر این تیم برای دفاع از تک گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید رخ داد و اجازه نداد دروازه تیمش باز شود. مرادیان با دو مهار و چهار خروج موفق و بدون اشتباه دفاعی این کلین شیت را ثبت کرد تا در جمع برترین های هفته باشد.

 

مدافع چپ: جعفر سلمانی (استقلال)

مدافع چپ استقلال دومین گل سه امتیازی خودش را در این فصل برای تیمش به ثمر رساند و تا اینجا موثرترین بازیکن در بین آبی پوشان است. سلمانی در کنار تک گلش مقابل سپاهان، دو شوت در چهارچوب، دو پاس کلیدی و دو دفع توپ موفق داشت تا بهترین بازیکن تیمش در این دیدار لقب بگیرد.

 

مدافع میانی: سیاوش یزدانی (استقلال)

دفاع از تک گل به ثمر رسیده مقابل سپاهان و خط حمله قدرتمندش کار هر تیمی نیست و نیاز به مدافع مستحکم و آماده ای مثل سیاوش یزدانی وجود دارد. دکتر استقلالی‌ها چند بار با تکل های به موقع مانع تک به تک شدن بازیکن حریف با گلر شد و روی بازی هوایی هم روز کم اشتباهی را پشت سر گذاشت.

 

مدافع میانی: عزت اله پورقاز (سپاهان)

مدافع میانی سپاهان با وجود شکست یک بر صفر تیمش عملکرد کم نقصی داشت و مقابل حملات مهاجمان استقلال یک سد محکم بود. پورقاز 64 پاس در این بازی داد که فقط دو پاس او سالم به مقصد نرسید و از 12 مرتبه‌ای که با مهاجمان استقلال به هوا پرید، در 9 نوبت ضربه سر اول را زد تا مانع بیشتر شدن اختلاف تیمش با رقیب سرسخت خود باشد.

 

مدافع راست: صالح حردانی (فولاد)

در کنار عملکرد خوب گلر فولاد، مدافع راست ملی پوش این تیم هم روز خوبی مقابل گل گهر داشت و به طور کلی مانع شکل گیری حملات حریف از جناح چپ شد و روز کم اشتباهی را در فاز دفاعی پشت سر گذاشت. تکل های به موقع، قطع توپ‌هایی که مانع شکل گیری حملات می‌شد در کنار چند نفوذ خوبی که به دروازه گل گهر داشت از او بهترین مدافع راست هفته دهم را ساخت.

 

هافبک میانی: علیرضا نقی زاده (آلومینوم)

هافبک میانی تیم آلومینوم که زیر نظر رسول خطیبی عملکرد خوبی از خودش نشان می‌دهد در بازی با نساجی هم ستاره تیمش بود. نقی زاده در این دیدار ۴ پاس کلیدی داد که نشان می‌دهد بار طراحی حملات تیمش روی دوش او بود و در کنار ۴ بازپس‌گیری توپ یک شوت و یک قطع پاس هم داشت تا به کسب یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه مقابل نساجی برای تیمش کمک شایانی کرده باشد.

 

هافبک هجومی: سامان نریمان جهان (تراکتور)

ستاره این روزهای خط میانی تراکتور است و با استفاده از هوش و تجربه خودش به خوبی میانه میدان را کنترل می‌کند و چهره اصلی برتری مقابل نفت مسجد سلیمان هم بود. نریمان جهان علاوه بر یک‌ گلی که در وقت های اضافه زد، سه دربیل موفق، سه تکل موفق و یک شوت در چهارچوب داشت و ستاره تیمش در میدان بود.

 

هافبک هجومی: رضا دهقانی (تراکتور)

بعد از خروج از پرسپولیس و پیوستن به تراکتور مدتی طول کشید تا با جو تیم جدیدش آشنا شود ولی حالا تبدیل به یک بازیکن خوب و با کیفیت در ترکیب سرخپوشان تبریزی شده و مقابل نفت مسجدسلیمان علاوه بر گلی که به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر رساند بارها با نفوذهایش خط دفاع حریف را آزار داد و فرصت زدن گل دوم را هم داشت که در استفاده از آن کم دقت بود.

 

هافبک هجومی: امید عالیشاه (پرسپولیس)

کاپیتان دوم پرسپولیس هم در جریان برتری ارزشمند این هفته تیمش مقابل پیکان عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت. عالیشاه در این بازی یک پاس گل داد و ۱۴ نبرد موفق با نفرات تدافعی حریف داشت و ۴ دریبل و ۴ تکل موفق از خودش به ثبت رساند تا ستاره این دیدار لقب گرفته باشد.

 

مهاجم: محمدجواد محمدی (هوادار)

مهاجم تیم هوادار هم روز خوبی مقابل ذوب آهن در هفته دهم داشت و پایه گذار برتری ارزشمند تیمش در این بازی بود. محمدی پاس تک گل تیمش در این بازی را ارسال کرد و ۱۸ نبرد موفق داشت و در ۸ نبرد هوایی هم به برتری رسید و در کنار آن ۶ بار توانست مدافعان حریف را مجبور کند تا رویش مرتکب خطا شوند.

 

مهاجم: شروین بزرگ (صنعت نفت)

تعویض طلایی علیرضا منصوریان مقابل پدیده بود که در ثانیه‌های پایانی بازی موفق شد تک گل سه امتیازی این بازی را به زیباترین شکل ممکن به ثمر برساند و شاهد یکی از بهترین گل‌های چند سال اخیر فوتبال ایران باشیم. بزرگ در ۳۱ دقیقه حضور در زمین علاوه بر گلی که زد یک پاس کلیدی و یک شوت در چهارچوب هم داشت و سه امتیاز به تیمش هدیه داد.

 

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز