خبرگزاری کار ایران

کلانتری: با تمام وجود برای پیروزی وارد زمین شدیم / امیدوارم بگویند خطای مشکوک پنالتی نبوده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۴۰۰

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی تأکید کرد، تیمش با تمام وجود برای پیروزی مقابل مس رفسنجان وارد زمین شده است.

به گزارش ایلنا، اصغر کلانتری پس از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: قبل از بازی هم می‌دانستیم و اعلام هم کردیم که با تیم خیلی خوب مس بسیار سخت خواهد بود، این تیم در فاز دفاعی و حمله بازیکنانی با قابلیت بالا دارد. ما آمده بودیم برنده باشیم و 3 امتیاز را بگیریم تا دقایق پایانی هم به حریف فشار آوردیم. وارد فاز دفاعی نشدیم، اما مس تیمی نیست که هر تیمی بتواند به سادگی آن را شکست دهد.

وی ادامه داد: ربیعی سال‌ها است که شایستگی خود در این فوتبال را نشان داده است. تیم پرمهره و ممتول مس به دست ربیعی به خوبی جمع و جور شده است. با وجود شرایطی که حریف‌مان داشت از بازیکنانم تشکر می‌کنم. امروز به گونه‌ای بازی کردیم که از آن رضایت دارم. خط هافبک و میانه میدان تیم حریف را بستیم. آنها در بازی‌های گذشته عملکرد خیلی خوبی داشتند و می‌دانستیم که تمام قدرت آنها در خط میانی است. سعی کردیم این قدرت را کم کنیم و در نهایت بازی مساوی شد. 

سرمربی فجرسپاسی خاطرنشان کرد: از  داوری راضی بودم، اما یک صحنه مشکوک بود. خدا کند کارشناسان آن صحنه را پنالتی تشخیص ندهند. صحنه‌ای که ما دیدیم مشکوک بود و دلم نمی‌خواهد کسی بگوید آن صحنه پنالتی بود، چون درد ما بیشتر می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر 4 - 5 بازیکن مصدوم داریم و هر کدام که به تیم اضافه شود کمک حال ما خواهند شد. به آینده امیدوار هستیم. فشردگی مسابقات هم کمی برای‌مان سخت است، اما تلاش می‌کنیم با دل و جان بازی کنیم.

کلانتری درمورد نقاط ضعف و قوت تیمش، گفت: با تغییراتی که انجام داده‌ایم و تمریناتی که دنبال می‌کنیم می‌خواهیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. بیشتر در ریکاوری هستیم و سعی می‌کنیم خط هجومی خود را تقویت کنیم و نیاز به خودباوری داریم. بازیکنان مشکلی ندارند و ما باید برنامه‌های تاکتیکی خود را تغییر دهیم تا موقعیت‌های بهتری خلق کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز