خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شهرخودرو خبر داد:

سرمربی خارجی به شهرخودرو ملحق می‌شود/ پیشنهاد مدیریت فنی به میثاقیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۲۴۳

اکبر میثاقیان پس از برکناری از هدایت تیم شهرخودرو مشهد به عنوان مدیرفنی در این تیم فعالیت خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حیدرپور، قائم مقام باشگاه شهرخودرو مشهد در پاسخ به این سوال که آیا برکناری اکبر میثاقیان از هدایت این تیم صحت دارد یا خیر، گفت: تیم ما بازی خیلی خوبی را مقابل گل گهر سیرجان انجام داد و به گفته سرمربی محترم حریف موقعیت‌های خوبی هم داشتیم امابا توجه به نتایجی که در چند بازی اخیر با توجه به بازی‌های خوبی که انجام شده و پرداختی‌های خوب به بازیکنان داشتیم، شرایط عمومی تیم نسبت به قبل بهتر شد و کیفیت بازی‌ها هم بهتر است.

او ادامه داد: آقای حمیداوی، مالک باشگاه با تمام توان و تلاش به همراه هیات مدیره جهت بهبود کار می‌کنند اما متاسفانه نتیجه نگرفتیم. آقای میثاقیان هم خودشان از باشگاه درخواست کرده‌اند که به کادرفنی نفراتی اضافه شود و قطعا ما هم هدف تقویت تیم را داریم. به امید خدا در جلسه‌ای که در بعدازظهر خواهیم داشت وضعیت را مشخص خواهیم کرد.

حیدرپور در پاسخ به این سوال که میثاقیان برکنار می‌شود یا خیر، گفت: آقای میثاقیان به عنوان یک پیشکسوت و بزرگ فوتبال خراسان عملکردی خوبی دارند، ایشان در باشگاه می‌مانند و بحث اخراج و این مسائل نیست چون شان ایشان بزرگ است و با باشگاه هم همکاری داشتند اما نوع برنامه‌ای که خواهیم داشت این پیشنهاد بوده که به عنوان مدیرفنی در کنار ما باشند یا اینکه مربی خارجی خواهد آمد.

مربی خارجی حاضر است در این شرایط به تیم شما ملحق شود؟ او در پاسخ به این سوال گفت: چون با مربی خارجی مذاکره داشتیم، امشب نهایی خواهد بود و اعلام خواهیم کرد که هیات مدیره چه تصمیمی خواهد گرفت و تغییرات در کادرفنی قطعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز