خبرگزاری کار ایران

10 زخم کاری به بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا از سال 2017

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۷۳۹

مشکلات امروزه باشگاه بارسلونا مربوط به مدت‌ها قبل از دوران سرمربیگری ژاوی است.

به گزارش ایلنا، شکست شرم آور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ در چهارشنبه شب، در واقع به دهمین ضربه مهلکی که فقط طی 4 سال گذشته این باشگاه تجربه کرده، تبدیل شد.

ورود ژاوی هرناندز به میدان به معنای نشان دادن دوران جدیدی برای بلوگرانا بود، اما در مصاف با بایرن در واقع نمایش آن‌ها آینه تمام نمای بارسا در فصل جاری بود.

بی انصافی است که بیش از حد تقصیر را به گردن ژاوی بیاندازیم، با توجه به اینکه باید بدانیم ریشه مشکلات فعلی چقدر به عقب باز می‌گردد.

مقابل پاری سن ژرمن شروع شد

در واقع، اولین بار از این 10 شکست بزرگ تاریخ بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2017 در پارک دو پرنس مقابل پاری سن ژرمن بود.

آن نتیجه 4-0 تقریباً تصادفی به نظر می رسید، با توجه به اینکه برای تیم لوئیس انریکه رخ داد که در آن بازیکنانی مانند لیونل مسی، نیمار و آندرس اینیستا حضور داشتند. و بازی معروف 6-1 ریمونتادا در نیوکمپ مطمئناً شکاف‌هایی را که پاریسی‌ها آشکار کرده بودند، نشان داد.

اما این نشانه پایان یافتن دورانی بود و باخت 3-0 مقابل یوونتوس سه هفته بعد دقیقاً همین مسأله را تأیید کرد، و همچنین خروج لوئیز انریکه و نیمار نیز به دنبال آن  تأیید شد. نتایج متواضعانه در اروپا در فصول بعدی با سرعت 3-0 به دست رم در سال 2018 و پس از آن 4-0 به لیورپول به خوبی ثبت شد.

اما بدتر از آن این بود که بایرن در سال 2020 با شکست 8-2 قاتل رویای بارسلونا شد، نتیجه ای که باعث شد مسی پیام بوروفاکس خود را برای خروج ارسال کند.

مسی در نهایت ماندگار شد، اما شرمساری‌ها با شکست 3-0 مقابل یوونتوس و سپس شکست 4-1 از پاری سن ژرمن ادامه یافت. به این ترتیب، و با توجه به اینکه مسائل باشگاه بسیار شناخته شده، شکست‌های بیشتری در این فصل مورد انتظار بود اما دردناک‌تر نبود، و دو بار فقط آنها برابر بایرن و همچنین بنفیکا با نتیجه 3-0 شکست خوردند.

این مسابقات 10 شب وحشتناک را تشکیل می دهد، و اکنون پس از خروج آنها از لیگ قهرمانان در مرحله گروهی، شرمساری واقعی برای بلوگرانا رقابت در لیگ اروپا است. این چیزی نیست که کسی در سال 2017 تصورش را بکند، اما این بدترین دوره در تاریخ اخیر بارسلونا بوده - و خروج از آن زمان می برد.

ژاوی - و خوان لاپورتا - کارشان تمام شده است.

 10 ضربه مهلک به بارسلونا از سال 2017 تاکنون

 16/17: پاری سن ژرمن 4-0 بارسلونا

 16/17: یوونتوس 3-0 بارسلونا

 17/18: رم 3-0 بارسلونا

 19/18: لیورپول 4-0 بارسلونا

 19/20: بایرن 8-2 بارسلونا

 20/21: بارسلونا 0-3 یوونتوس

 20/21: بارسلونا 1-4 پاری سن ژرمن

 21/22: بارسلونا 0-3 بایرن

 21/22: بنفیکا 3-0 بارسلونا

 21/22: بایرن 3-0 بارسلونا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز