خبرگزاری کار ایران

میثاقیان: جمع کردن پدیده به جز من کار هیچکس نبود/ با دو برد از این شرایط خارج می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۶۱۱

سرمربی پدیده شرایط تیمش را در آستانه بازی با گل گهر تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار پدیده خراسان و گل‌گهر سیرجان گفت: زمانی مربی تیم شدم که مقطع پرتنش و پر سر و صدا و جمع کردن تیم هم سخت بود. باور کنید جمع کردن آن تیم غیر از من کار هیچ کسی نبود و با توجه به اینکه یک بازی به رفسنجان نرفته بودیم در شرایط سختی بودیم.

وی ادامه داد: در آن مقطع امکان اتفاقات دیگری نیز وجود داشت، اما با درایت و مدیریت من عملی نشد و در حال حاضر تیم شرایط خوبی دارد. به حق امام رضا (ع) اگر دو بازی را ببریم بین جایگاه‌های نهم تا یازدهم قرار می‌گیریم و تمام تفاوت ما در مسابقات با تیم‌های دیگر دو بازی است. کار سختی است اما دیدید که تیم ما چه پیشرفتی داشته و چه بازی‌های خوبی کردیم و فقط گل نزدیم.

میثاقیان تصریح کرد: در دو بازی اخیر بدشانسی آوردیم و مطمئن هستم چه من یا هر کسی دیگر مربی تیم باشد این تیم خوب خواهد شد. می‌دانم اتفاق بدی نخواهد افتاد و همه شرایط مهیا است. باشگاه 10 درصد پول بچه‌ها را داده و وضعیت پرداختی بهتر شده است. تمام تلاش ما این است که تیم یک بازی را ببرد و امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد.

سرمربی پدیده گفت: گل‌گهر تیم قدری است و مربی قدری دارد و در جدول رده‌بندی نیز صدرنشین است. به غیر از بازی در ساری که زمین مساعد نبود ، در بازی با تراکتور و فجر سپاسی خوب بازی کردیم. مطمئن هستم فردا بازی خوبی انجام خواهیم داد چون تیم خوبی داریم و بچه‌ها خودشان را نشان خواهند داد. دَم بچه‌ها گرم که تا الان از جان مایه گذاشتند و به عنوان یک مربی به خاطر فداکاری‌هایشان از آنها ممنون هستم.

میثاقیان خاطرنشان کرد: مالک باشگاه، حیدرپور را به عنوان قائم مقام باشگاه انتخاب کرده و ایشان نیز واقعا کار می‌کند تا تیم به مشهد بیاید و کار را ادامه دهد. مطمئن هستم این کار عملی خواهد شد تا به شهر خودمان بیایم. امیدوارم فوتبالدوستان و رسانه‌های مشهدی از من دلخور نباشند و بدانند اگر من نبودم شاید وضعیت تیم در جدول به گونه دیگری بود. کاری ندارم که در انتهای جدول هستیم و دو امتیاز داریم، من شرایط تیم را می‌گویم که واقعاً کل مجموعه تیم سختی زیادی کشیدیم و تلاش کردیم تا اینجا آمدیم و هنوز تیم را داریم. با یک یا دو برد در جدول شرایط‌مان از این رو به آن رو خواهد شد و در این موضوع شکی ندارم. شخصیت تیم حضور در آسیا بوده و این شخصیت هنوز در تیم است. ما تماشاگر داریم و به جدول باز خواهیم گشت.  

میثاقیان در خصوص اضافه شدن سیدعباسی و گرایلی به کادرفنی این تیم عنوان کرد: این خیلی بد است که بگویند این مربیان انتخاب خودت است یا کسی دیگر. مربی‌ها همه همدیگر را می شناسند و از خصوصیات هم آگاه هستیم. به حسن بادامکی و حسن تقی‌پور که بدنساز است زنگ زدیم، اما آنها گفتند که نمی‌آیند. بعد از این اتفاق با یونس گرایلی و داود سیدعباسی دو مربی ابومسلمی توافق کردیم. یونس با من 5 سال در شموشک و ابومسلم بود و سیدعباسی نیز در این تیم بوده است. قبل از حضور این دو مربی تنها من، رضا ناصری و امجد به عنوان سه مربی در کنار تیم بودیم ، اما سایر تیم‌ها 10، 12 مربی دارند. کم بودیم  و حالا دو مربی به تیم اضافه شدند تا کمک کنند. نباید منفی فکر کنیم که چه کسی اینها را آورده یا نیاورده و این جالب نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز