خبرگزاری کار ایران

آنتونیو کونته: تنها ۱۱ بازیکن در اختیار دارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۳۹۵

سرمربی تاتنهام نسبت به وضعیت این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب دور گروهی لیگ کنفرانس اروپا تاتنهام در حالی فردا شب باید به مصاف رن برود که ۱۳ عضو این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام در این خصوص در نشست خبری این بازی بیان کرد:

روز ما تعداد مبتلایان بیشتری نسبت به قبل داریم. الان هشت بازیکن و پنج عضو کادر فنی مبتلا شده اند. همه ما به شدت ترسیده ایم. چرا باید ریسک کنیم؟ این سوال من است. امروز ما دو مورد مثبت دیگر داشتیم. و فردا چطور؟ ممکن است بیشتر شود؟ ممکن است من نیز مبتلا شوم؟ نمی دانم. قطعاً بهتر است من مبتلا شوم تا این که بازیکنان مبتلا شوند. اما فکر نمی کنم این برای هیچ کسی درست باشد.

 

وی افزود:

 

همه ما با خانواده های مان ارتباط داریم. وضعیت عجیب و نامعقول است. این مرا غمگین می کند چون خودم را در حالی اینجا می بینم که به جای صحبت در مورد فوتبال، بازیکنانم و جوی که دوست دارم در بازی فردا ببینم، باید در مورد افراد مبتلا صحبت کنم. امروز صحبت کردن در مورد فوتبال غیرممکن است. چیزی که در حال اتفاق افتادن است، مرا ناراحت می کند. ما فقط یازده بازیکن را در دسترس داریم. امروز تمرین کردیم و در پایان تمرینات، تست بازیکنی که قرار بود بازی کند، مثبت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز