خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ماشین سازی: به علت دروغگویی مسئولین از سمتم کناره گیری می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۳۹۰

محمد میثم مصائبی مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: در مدت ۱۵ روز تمام تلاش خود را برای احیای ماشین سازی انجام دادم ولی بخاطر دروغ گویی مسئولین فوتبال استان از سمت خود کناره گیری می‌کنم‌.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا از تبریز، مدیرعامل باشگاه فوتبال ماشین سازی تبریز پس از تساوی امروز این تیم در لیگ دسته یک کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، استعفا و کناره گیری خودرا از تیم تبریزی اعلام کرد.

وی افزود: در چند روز گذشته تیم فوتبال ماشین سازی را که تحویل گرفتم تمامی بدهی های این باشگاه را پرداخت کردم و با بازیکنان آزادی که فصل گذشته در تیم ماشین سازی بودند، و الان تیم ندارند برای بازگشت به این تیم مذاکراتی نیز داشتم که طی آن سینا عبدالهی مدافع ملی پوش ماشین سازی به این تیم بازگشته ولی متاسفانه بخاطر برخی کار شکنی‌ها از طرف مسئولین امر در هیات فوتبال و سازمان لیگ کارت بازی این بازیکن صادر نشده است.

وی ادامه داد: مگر می‌شود ۳هفته مسئولین بگویند برای بازی دو بازیکن اصلی تیم مشکلی نیست ولی درست در چند دقیقه مانده به آغاز بازی بگویند که سینا عبدالهی و بابک علیزاده نمی‌توانند بازی کنند.

مصائبی ادامه داد: بخاطر برخی دروغ گویی ازطرف مسئولین هیات فوتبال بجای دست گیری و کمک که از پای ما کشیدند استعفا می‌دهم و به عنوان عاشق و هوادار این تیم کنارشان خواهم بود.

گفتنی است، ماشین سازی تبریز پس از انتصاب مصائبی روزهای آرامی را داشت که ۴ بازیکن سابق این تیم، حبیب گردانی، فردین عابدینی، سینا عبدالهی و بابک علیزاده به این بازگشته وحتی سرمربی این تیم نیز تغییر یافت و مسعود حیدرزاده به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد. که متاسفانه علیرغم تلاش برای احیای تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بنابه گفته مدیرعامل این باشگاه برخی از مسئولین کم کاری کرده و قصدی برای کمک به احیای این تیم ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز