خبرگزاری کار ایران

محمدرضا گرایی: اگر مرد یخی انتخاب مردم باشد، من هم دوست دارم/ برای المپیک 2024 به مرز آمادگی کامل می رسم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۲۲۱

قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان گفت: به خاطر خونسردی که در چهره ام است به این لقب معروف شده ام و هر جور که مردم صلاح بدانند من هم قبول داشته، و هر لقبی که آنها برای من بگذارند دوست دارم.

به گزارش ایلنا، اتحادیه جهانی کشتی در سایت رسمی خود اسم سه کشتی گیر در کشتی آزاد، فرنگی و زنان را بعنوان بهترین کشتی گیران در سال 2021 میلادی از لحاظ عملکرد اعلام کرد. اتحادیه جهانی کشتی در مورد محمدرضا گرایی گفت : گرایی بدون داشتن مدال جهانی یا المپیک در کارنامه ی خود وارد سال 2021 شد، این کشتی گیر 25 ساله که به "مرد یخی" معروف است، تمام معادلات را بهم زد و با کسب مدال طلای المپیک توکیو و جهانی نروژ سال 2021 را به پایان رساند.

محمدرضا گرایی قهرمان کشتی المپیک و قهرمان کشتی مسابقات جهانی نروژ در گفت و گو با فدراسیون کشتی در این باره گفت: در سال 2021 تنها فرنگی کاری بودم که هم در المپیک توکیو و هم در مسابقات جهانی نروژ شرکت کردم و مدال طلا گرفتم. به همین دلیل اتحادیه جهانی این انتخاب را داشته است. خدا را شاکرم که این نتیجه را توانستم کسب کرده و به این مهم دست پیدا کنم .

قهرمان وزن 67 کیلوگرم المپیک توکیو در ادامه گفت: در وزنی که من شرکت کرده بودم یکی از سخت ترین وزن ها بود و 7 قهرمان جهان در آن حضور داشتند و شانس همه قهرمان ها برای گردن آویز طلا زیاد بود اما من به لطف خدا توانستم به این مدال دست پیدا کنم .

محمدرضا گرایی در خصوص توقعات مردم از وی بعد از دریافت این عناوین گفت: مردم از کشتی که ورزش اول کشور است انتظار زیادی دارند و و انشالله که با دعای خیر آنها همیشه مدال آوری داشته باشم . اردوها شروع خواهد شد و من هم نقاط قوت و ضعف خود را بررسی می کنم و برای مسابقات جهانی 2022 و المپیک 2024 به مرز آمادگی کامل خواهم رسید.

وی در خصوص عنوان مرد یخی گفت: مردم همیشه به من لطف داشته اند و این لقب را اتحادیه جهانی به صورت رسمی برای من اعلام کرده و شاید به خاطر خونسردی که در چهره ام است به این لقب معروف شده ام و هر جور که مردم صلاح بدانند من هم قبول داشته، و هر لقبی که آنها برای من بگذارند دوست دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز