خبرگزاری کار ایران

منصوریان: سپاهان یکی از کامل ترین تیم های ایران است/ هواداران صنعت نفت برای حضور در ورزشگاه بی قرار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۸۵۳

سرمربی صنعت نفت از بازی سخت این تیم با سپاهان گفت.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس تیم صنعت نفت آبادان در یک دیدار حساس خارج از خانه به مصاف تیم سپاهانی خواهد رفت که در هفته هشتم با نتیجه ۴ بر ۲ برابر تیم گل گهر سیرجان شکست خورد. علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت آبادان در مورد دیدار تیمش برابر سپاهان اصفهان گفت: سپاهان از بهترین تیم ها به لحاظ مالی و نفرات است که یکی از کامل ترین تیم های سالهای اخیر خود را دارد و برای لیگ امسال فوق العاده هزینه کرده و تیمشان را برای قهرمانی بسته اند.

وی افزود: بر اساس شرایط بازی مان با سپاهان، سعی می کنیم تا آن روشی را که در بازی با استقلال و گل گهر داشتیم را پیاده کنیم.  از بازی قبل تیم راضی نبودم اما به هر حال پس از 5 بازی فشرده که انجام دادیم، ترکیب نفراتمان کمی جابجا شد. بازی بسیار سختی در اصفهان داریم اما بچه هایمان به خودباوری خوبی رسیده اند و با چندین تغییر جدید وارد زمین بازی مقابل سپاهان می شویم.

منصوریان در مورد قرعه صنعت نفت در جام حذفی اظهار داشت: بازی با تیم های لیگ یک بسیار سخت است. وقتی با تیم لیگ برتری بازی می کنید هم شما عیار آنها را می دانید و هم آنها عیار شما را؛ اما در جام حذفی برای تمام تیم های فوتبال شانس قهرمانی وجود دارد. به طور مثال سه سال پیش یک تیم از گیلان با پرسپولیس به مرحله ی فینال رسید. هر تیمی با ۴ بازی خوب می تواند به فینال جام حذفی راه پیدا کند و بهترین گذرگاهی است که شما می توانید تیم تان را محک بزنید. به همین دلیل مواجهه با قرعه‌ای خوب برای ما بسیار مهم است. یکی دو باری که در جام حذفی به رده های بالا رسیده با نفت تهران به فینال رفتیم با دو قرعه خیلی سخت و دو قرعه متوسط برخورد کردیم اما قرعه های سخت مان را راحت تر بردیم. در جام حذفی قوی و محکم وارد می شویم.

سرمربی صنعت نفت در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها بیان کرد: اگر قرار بود بحث حضور تماشاگر در استادیوم به صورت آزمایشی انجام شود بایستی به طور هم زمان این آزمایش برای هواداران فوتبال آبادان و مابقی تیم‌ها نیز اتفاق می افتاد اما این آزمایش تنها برای دو تیم انجام شد. به نظر می رسد اگر مردم همین طور به رعایت پروتکل ها ادامه دهند و سویه ی جدید کرونا نیز وارد ایران نشود، پس از تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته های آینده به آبادان مجوز حضور هوادار داده شود. هوادار ما یا از پشت در استادیوم یا خانه های مشرف بر آن برای دیدن بازیهای خانگی تیم محبوبشان اقدام می کنند که امید می رود هر چه زودتر مجوز ورود هواداران به استادیوم داده شود. در آبادان مردم با فوتبال زنده اند، می خوابند و بیدار می شوند و دوست دارم تا زمانی که سرمربی نفتی ها هستم بازی با هوادار باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز