خبرگزاری کار ایران

بابایی کارنامی: به خناسان بهانه‌ تضعیف ورزش، جوانان و کشورمان را ندهیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۶۲۶

نماینده مردم استان مازندران تاکید کرد باید به سمتی حرکت کنیم که استقلال عمل را به طور کامل به فدراسیون‌ها بدهیم.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی در ابتدا درخصوص عملکرد فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال طبق مفاد معاهده نامه‌های بین المللی و بر اساس حقوق شهروندی نظام مقدس جمهوری اسلامی خوشبختانه استقلال رای دارد. ارزیابی اولیه ما این است که عملکرد فدراسیون رضایت ‌بخش است و شخصا نقدی به عملکرد فدراسیون فوتبال ندارم، هرچند درخصوص عملکرد هیات فوتبال استانی زیرمجموعه فدراسیون فوتبال نقد وجود دارد، اما در کل عملکرد فدراسیون فدراسیون در این مدت به سمت و سوی مبارزه با بی عدالتی در ساختار ورزش بوده است. چراکه در سال‌های گذشته ساز و کاری هنوز طراحی نشده است که جذابیت ها به نفع کیفیت ورزش فوتبال و جوانان علاقمند به این رشته در استانهای فوتبال خیز پیش برود، در واقع رشد و توسعه در ورزش فوتبال هنوز جای کار فراوان دارد و برای رسیدن به آرمان‌های نهایی و برنامه‌های کیفی علاقمندان فوتبال، فوتسال و به ویژه فوتبال بانوان راه زیادی باقی مانده است، اما به نسبت منابع، حمایت ها‌، و زیرساخت‌هایی که وجود دارد نمی توان نقد زیادی داشت.

رئیس فراکسیون کارگری با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال اظهار داشت: از نظرم استفاده از ظرفیت های پنهان و آشکاری که برای حمایت از تیم ملی باید وجود داشته باشد هنوز عملی نشده و در استفاده از ظرفیت‌هایی نظیر تامین و اسپانسرینگ تیم ملی نقد داریم که قابل واکاوی است و مجلس شواری اسلامی مسائل را به دقت زیر نظر دارد. اما به طور کلی باتوجه به اینکه صعود قطعی نشده و همچنان در رقابت صعود قرار داریم، همه ما باید با تمام توان حمایت کنیم و پیشرفت‌های قابل قبول را در آینده متوقع باشیم.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی با اشاره به لزوم جلوگیری از بهانه دادن به سازمان‌های جهانی تصریح کرد: در خصوص نظراتی که سازمان‌های بین‌المللی ورزش نظیر فیفا دارند، اختلاف نظرهایی وجود دارد که نه برای اولین بار است و نه آخرین بار. اما نکته‌ای که به مجموعه‌های داخلی توصیه می کنم، این است که حواسشان جمع باشد و بهانه‌ به دست برخی از خناسان خارج از کشور ندهند. باید با تدبیر لازم و بررسی های همه جانبه نسبت به مسائل مختلف اظهار نظر و تصمیم‌گیری کنیم تا حواشی را از فدراسیون فوتبال و تیم ملی و حتی سایر رشته های ورزشی دور کنیم. در حقیقت بهانه‌ای در جهت تضعیف ورزش، جوانان و کشورمان ندهیم. مجلس شورای اسلامی نیز حمایت‌های لازم را انجام می دهد و البته این اعتقاد را دارد که تعارض منافع در ورزش باید برداشته شود و باید به سمتی حرکت کنیم که استقلال عمل را به طور کامل به فدراسیون‌ها بدهیم و دخالت دولت‌ها در ورزش را کم رنگ‌تر کنیم. البته سیاست‌های کلان باید وجود داشته باشد، اما دخالت باید به طور جدی کمتر شود و معتقدم هم اینک نیز دخالتی وجود ندارد، بلکه باید برداشت دخالت را هم رفع کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز