خبرگزاری کار ایران

سرمربی زوریا: همه کار برای حفظ صیادمنش خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۵۲۹

سرمربی تیم فوتبال زوریا به تمجید از ستاره کشورمان پرداخت.

به گزارش ایلنا، اللهیار صیادمنش توانست در ماه گذشته به عنوان بهترین بازیکن باشگاه زوریا لوهانسک لقب بگیرد.

 ویکتور اسکریپنیک سرمربی زوریا درخصوص عملکرد درخشان این بازیکن گفت: من واقعا دوست دارم که الهییار در تیم بماند ولی تصمیم در دستان افرادی دیگر است. نظر نهایی را فنرباغچه خواهد داد زیرا صیادمنش بازیکن آنهاست. برای نگه داشتن او البته ما همه توانمان را خواهیم گذاشت و برای حفظ او باید پول خرج کرد. وقتی او را از فرنباغچه قرض کردیم، می‌دانستیم در یک سال و نیم چه کارهایی او می‌تواند برای ما انجام دهد. با این حال هیچ کس انتظار نداشت که او این درخشش را داشته باشد.

وی ادامه داد: الان دیگر تیم‌ها نیز به خرید او علاقه‌مند شده‌اند. او به تیم ملی نیز دعوت شده و نشان می‌دهد که چقدر پیشرفت کرده است. دعوت شدن او به تیم ملی ایران بی دلیل نیست. البته زوریا نیز در پیشرفت او نقش داشت و ما بازیکنان جوان خوبی را تربیت کرده‌ایم.

اسکریپنیک در خصوص اینکه آیا صیادمنش به شاختار خواهد رفت، گفت: او تکنیکی خارق العاده دارد که می‌تواند بهتر هم بشود. این سوال را برای از مربی پرسش کنید که می‌خواهد در تیم خودش جا بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز