خبرگزاری کار ایران

اکبر میثاقیان: روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذاریم/ داوری و زمین به سود نساجی بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۸۶۰

سرمربی شهرخودرو معتقد است این تیم روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اکبر میثاقیان سرمربی شهرخوردو خراسان در نشست خبری این بازی بعد از شکست برابر نساجی گفت:  در این چند روزها اعلام کردند بازی شاید د. مشهد باشد یا تهران. بازی در این زمین برای هر دو تیم سخت بود. اما بازی برای نساجی راحت تر بود چون چند بار روی این چمن بازی کردند. شاهد فوتبال نبودیم و دو تیم زیر توپ می‌زدند. به نظرم آنها از میزبانی به نحوه احسن استفاده کردند. چون هم پنالتی به نظر من مشکوک بود و هم گل دوم به نظرم آفساید بود. 

وی افزود: در نیمه نخست بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم بعد از خوردن گل همه چیز تغییر کرد و تمرکز خود را از دست دادیم. ما روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذاریم و خیلی غریب هستیم و این حق این تیم نیست ما بهترین بازی را ارائه می‌دهیم اما به حق خود نمی‌رسیم. امروز با بازیکنان بحث کردیم که چرا تیم نتیجه نمی‌گیر‌د و آنها نیز مثل من نگران هستند چرا که فشار زیادی روی آنها هست و به نظرم بچه ها باید هر چه گذشته را فراموش کنند تا در ادامه بتوانیم نتیجه بگیریم. 

سرمربی شهرخوردو در مورد اعتراض بیش از حد نیمکت این تیم بیان کرد: آن افراد به نظرم خبرنگار نبودند و تماشاچی بودند. می‌خواهم بدانم ساری ۳۰۰ تا خبرنگار دارد؟ درحالی که برای بازی‌ها ما در مشهد یک نفر هم نمی‌آید. به نیمکت ما نگاه کنید تنها ۴ نفر بودیم ولی آن طرف ۳۰ نفر حضور داشتند. ما احترام می‌گذاریم بازی را باختیم حرفی نیست اما اینگونه درست نیست. بازیکنان ما از طرف دارو و زمین تحت فشار بودند.

میثاقیان در ‌پاسخ به این سوال که شرایط شهرخودرو به گونه ای است که برای مدیررسانه ای این تیم بلیط تهیه نشده تا در این بازی حضور داشته باشد و آیا با این وضعیت این تیم در لیگ برتر باقی می‌ماند گفت: شرایط اینگونه که می‌گویند نیست چرا که نشد برای مدیر رسانه ای بلیط تهیه کنیم. ما با هواپیما آمدیم و می‌رویم در هتل خوبی مستقر هستیم و این حرف‌های که می‌زنید خوب نیست و اینگونه به باشگاه توهین می‌کنید. 

سرمربی شهرخودرو در مورد اینکه چرا همیشه دور زمین و نیمکت این تیم شلوغ است گفت: من سی سال مربی هستم و اخلاقم اینگونه هست اما هیچ وقت به کسی توهین نکردم. من اصلا خط را نمی‌بینم. اینجا مقررات داریم به من هم کارت دادند. هر کس یک اخلاقی دارد من هم عادت دارم در کنار خط جنب و جوش داشته باشم. 

وی در پایان در مورد اینکه آیا با توجه به مشکلات در این تیم می‌ماند، گفت: باشگاه با توجه به مشکلات به تعهدات خود عمل کرده و تا روزی که بخواهند من در این باشگاه می‌مانم و نخواهند می‌روم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز