خبرگزاری کار ایران

خطیبی: می‌توانستیم 2-3 گل دیگر هم به تراکتور بزنیم/ همه از بازی‌های آلومینیوم لذت می‌برند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۸۳۵

سرمربی آلومینیوم در مورد برتری تیمش مقابل تراکتور صحبت کر.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در نشست خبری پس از بازی مقابل تراکتور صحبت های خود را با یک تسلیت شروع کرد: فوت بازیکن آذربایجان نوید را تسلیت می گویم. خیلی ناراحت شد و امیدوارم که روحش شاد باشد و خدا به خانواده اش صبر بدهد.

او در مورد برد تیمش گفت: هم آنالیز خوبی قبل از بازی داشتیم و هم در طول بازی خوب کار کردیم. آلومینیوم خیلی بهتر بازی کرد و از نظر فوتبالی و مالکیت خیلی خوب بود. این برای من خیلی احساس خوبی است. واقعا بازیکنان با تمام وجود کار می کنند. امروز خدا را شکر برنامه های ایستگاهی مان خوب بود و به گل رسیدیم. در شرایط بازی و به خصوص در نیمه اول می توانستیم دو سه گل دیگر هم بزنیم.

سرمربی تراکتور با اشاره به فوتبال خوب تیمش افزود: تراکتور تیم بزرگی است و ما در زمین این تیم این برد را کسب کردیم و این برایمان قابل قبول است. از بچه ها تشکر می کنم که این برد را کسب کردند. ما الان جزو سه تای بالای جدول هستیم. آلومینیوم روند خوبی دارد. نتایج جای خود، از لحاظ فوتبالی ما عملکردی داشتیم که هر کس بازی هایمان را دیده لذت برده است.

او در مورد عملکرد خوب تیمش در جلوگیری از موقعیت سازی های حریف گفت: در این بازی به بچه ها گفته بودم که اجازه فکر کردن به تیم حریف را ندهید که سازماندهی پیدا کنند. آنها در این کار خوب بودند و اجازه فکر کردن و موقعیت سازی به آنها ندادیم. در بعضی مواقع خوب بودیم و البته در بعضی مواقع هم خوب نبودیم که طبیعی است چون در زمین حریف بازی می کردیم. تیم ما از لحاظ توپ گیری جزو تیم های بالای جدول ایران است. این بخاطر ریکاوری خوبمان طی دو هفته اخیر بود. این برای من خیلی قابل احترام است.

خطیبی با تاکید بر عملکرد دفاعی خوب تیمش یادآور شد: از خط دفاعی و شکل دفاعی تیم راضی هستم. هم فوتبال رو به جلو انجام می دهیم و هم در هشت بازی یک گل دریافت کردیم که یک نکته مثبت برای هر تیمی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز