خبرگزاری کار ایران

حرکت در مسیر توسعه؛ تکلیف باشگاه های صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۷۹۹

باشگاه های متمول صنعتی با حضور بابرنامه در ورزش حرفه ای می توانند تولید انگیزه و امید را در جوانان افزایش داده و در توسعه زیرساخت ها، نقش مهمی را ایفا کنند.

به گزارش ایلنا، این روزها شاهد سرمایه گذاری بنگاه های مهم اقتصادی در ورزش هستیم، سرمایه گذاری که گام بلند در مسیر اعتلای سلامت جسم و روح جوانان این مرز و بوم است.

تکلیفی که باید ادامه دار و با برنامه باشد تا بتوان حاصل آنرا در موفقیت های بین المللی ایران زمین دید.

شناخت ظرفیت های داخلی و قدردانی از این ظرفیت های درونی کشور می تواند بسیاری از گره های در کار را باز نماید و این امر مستلزم استفاده از نیروهای خوش فکر و جوان در بدنه مدیریتی کشور و خصوصا در تخصص هایی همانند مدیریت ورزشی است که هر هزینه ای در آن سرمایه گذاری محسوب می شود.

سرمایه گذاری که سبب سلامت، امید و انگیزه در جوانان شده و روح جوانمردی و فتوت را در جامعه افزایش می دهد.

یکی از شرکت هایی که در این زمینه، قدمی، بافکر و طرح و برنامه، برداشته است، گل گهر سیرجان است.

این باشگاه علاوه براستفاده از ظرفیت های بومی استان از نیروهای باانگیزه خارج از استان سیرجان در جهت رشد و اعتلای ورزش کشور استفاده کرده است.

درماه های گذشته، شاهد حضور مقامات عالی ورزش کشور در رونمایی برنامه های توسعه زیرساخت های این باشگاه کرمانی در بخش همگانی و حرفه ای بوده ایم که نقشه راه صحیح شرکت های صنعتی محسوب میشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز