خبرگزاری کار ایران

مهدی عبدی: به 3 امتیاز بازی با پرسپولیس فکر می‌کنیم/ مطمئنم با وجود عنایتی به جایگاه بهتری دست پیدا می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۶۳۹

بازیکن تیم هوادار درباره نتایج تیمش و پیش بینی بازی بعدشان مقابل پرسپولیس کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی عبدی مدافع تیم هوادار درباره نتایج و عملکرد تیمش صحبت کرد.

عبدی درواکنش به عملکرد تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما هم بازیکنان جوان و کم تجربه دارد هم بازیکنان باتجربه، مهاجمان ما اکثراً زیر 20 سال سن دارند و چندین بازی عملکرد خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند. تیم هوادار عملکرد خوبی دارد فقط نمی‌دانم دلیل نتیجه نگرفتن چیست؟ متاسفانه توپ‌هایمان گل نمی‌شود و همه تلاشمان را می‌کنیم هربازی عملکرد و نتیجه بهتری داشته باشیم و همانظور که مشاهده کردید رفته رفته عملکردمان بهتر می‌شود.

او ادامه داد: مقابل نفت مسجد سلیمان، مس رفسنجان و همچنین آلومینیوم اراک و... مستحق برد بودیم، موقعیت‌های زیادی نسبت به تیم حریف داشتیم اما متاسفانه انگار شانس با ما یار نبود. ما برای رفع این مشکل و عدم موفقیت در گلزنی به کمک سرمربی محترم آقای عنایتی و کادر فنی‌شان کار می‌کنیم و مطمئنا به مرور زمان تیم‌مان نتیجه می‌گیرد.

مدافع هوادر درباره مصدومیت وعدم حضور محمد قاضی بیان کرد: همانطور که می‌دانید در 4 بازی اخیرمان قاضی بازیکن خوب و باتجربه‌مان را به علت مصدومیت در ترکیب اصلی تیم نداشتیم که مطمئنا حضورش کمک زیادی به تیم خواهد کرد و قطعا در نتیجه هم تاثیر گذار خواهند بود. برایشان آرزوی سامتی دارم، انشاءالله در بازی بعد حضور خواهد داشت و برای کسب امتیاز مقابل پرسپولیس با تمام توان می‌جنگیم تا دست پر از زمین بیرون بیاییم.

عبدی درباره تقابل تیمش با سرخ‌پوشان پایتخت و پیش‌بینی از نتیجه گفت: ما از اول فصل مقابل تیم‌های بزرگی مثل استقلال، سپاهان و.. بازی کرده‌ایم و قطعا شرایطشان از پرسپولیس، خیلی بهتر بوده است که نشان دادیم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. از اول فصل با قرعه‌ سختی مواجه شدیم که خداراشکرخیلی خوب بازی ها را پشت سر گذاشتیم، اگر برنده بازی نبودیم اما با اختلاف خیلی کم نتیجه را واگذار کردیم که مطمئنا برای تیمی که سال اول حضورش در لیگ برتر است عملکرد خوب و قابل قبولی بوده. باید بگویم پرسپولیس تیم بزرگی‌ است ولی برای ما فرقی ندارد مقابل کدام تیم به میدان می‌رویم فقط به برد فکر می‌کنیم. ما می‌دانیم به خوب بازی کردن امتیاز نمی‌دهند و تنها چیزی که تیم‌مان را به جایگاه بالاتری در جدول ارتقا می‌دهد و به شخصیت واقعی و شایسته‌اش می‌رساند، کسب امتیاز و گلزنی است که امیدوارم در بازی بعد‌ی‌ مان به این مهم دست پیدا کنیم.

او درباره تجربه کار با رضا عنایتی بیان کرد: آقا رضا یکی از بهترین مربیانی است که من دیده‌ام و خیلی دلسوزانه کار می‌کنند. از لحاظ روحی خیلی با بچه‌ها کار می‌کنند و باعث می‌شود خیلی بهتر از قبل خودشان را نشان دهند مطمئنم تیم ما با وجود آقای عنایتی خیلی بهتر خواهد شد و به جایگاه بهتری دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز