خبرگزاری کار ایران

معرفی ایده پویان ماژ به عنوان کارگزار رسمی باشگاه پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۶۳۶

شرکت ورزشی فرهنگی پرسپولیس و شرکت ایده پویان ماژ، با عقد قراردادی سه ساله، همکاری خود را به صورت رسمی آغاز کردند و شرکت ایده پویان ماژ از این پس به عنوان کارگزار رسمی باشگاه پرسپولیس معرفی شد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه بعد از برگزاری مزایده که منجر به نتیجه نشد و انجام مراحل قانونی ترک تشریفات، مذاکرات خود را با شرکت‌های مختلفی آغاز کرد که در نهایت توافق نهایی با شرکت ایده پویان ماژ حاصل شد و قرارداد کارگزاری با ایشان به عنوان شرکت برگزیده منعقد گردید.

سید مجید صدری، رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس و سعید بهنام مدیر عامل شرکت ایده پویان ماژ صبح امروز (یکشنبه) نسبت به امضای قرارداد و تبادل اسناد به عنوان آغاز رسمی این فعالیت و همکاری اقدام کردند.

ارزش کلی این قرارداد برای سال اول بالغ بر 630 میلیارد تومان خواهد بود که در چند بخش دیده شده است.

بنابر اعلام سید مجید صدری در جریان کنفرانس خبری و رونمایی از کارگزار که به صورت زنده از یوتیوب و اینستاگرام پخش شد، ارزش کف این قرارداد برای بخش سوشیال مدیا، تبلیغات روی پیراهن و فضای مجازی بالغ بر 220 میلیارد تومان، در بخش تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی با توجه به تعداد بازی‌های باقیمانده 110 میلیارد تومان و برای حق پخش تلویزیونی در صورت توافق و فراهم شدن مبلغ 300 میلیارد تومان خواهد بود.

این قرارداد برای مدت سه سال تنظیم شد و حداقل افزایش عدد کف در هر سال برای تمام بخش‌ها 20 درصد خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز