خبرگزاری کار ایران

امیرمحمد یزدانی: مسئولان فقط زمان انتخابات به سراغمان می‌آیند/ اگر جایزه‌ای گرفتم بخاطر پیگیری دبیر بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۴۰۲

ملی‌پوش وزن 70 کیلوگیرم کشتی آزاد درباره چرخه انتخابی کشتی آزاد و آمادگی‌اش بعد از مسابقات جهانی صحبت کرد.

امیر محمد یزدانی نائب قهرمان کشتی آزاد درباره چرخه انتخابی کشتی آزاد و آمادگی‌اش بعد از مسابقات جهانی نروژ با خبرنگار ورزشی ایلنا صحبت کرد.

یزدانی در واکنش به تصویب چرخه انتخابی برای مسابقات سال آینده اینگونه واکنش نشان داد: تصویب چرخه انتخابی تصمیم کادر فنی بوده و ما همچون سربازی می‌مانیم که باید انجام وظیفه کنیم، یک سری قوانین وجود دارد که ما تابع آنها هستیم. فکرمی‌کنم این تصمیم به نفع همه‌ی کشتی گیران است و باعث می‌شود همه به رقابت بپردازند و  درنهایت برترین ها انتخاب می‌شوند.

ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان درباره تغییر وزنش بیان کرد: طبق بندی که در چرخه انتخابی وجود دارد، اگر کشتی‌گیری از  مدال آوران جهانی تغییر وزن داشته باشد باید در مسابقات کشوری شرکت کند، که شامل من هم می‌شود چراکه تغییر وزن داشتم و می‌خواهم در وزن بالاتر کشتی بگیرم قبلا در 65 کیلوگرم کشتی می‌گرفتم و الان میخواهم در 70 کیلوگرم رقابت کنم.

نائب قهرمان کشتی آزاد درباره شرایط آمادگی‌اش برای لیگ برتر کشتی گفت: بعد مسابقات جهانی نروژ بلافاصله تمرینات‌ام را آغاز کردم و در حال حاظر آمادگی بالایی دارم و با تیم سهند قرارداد بستم که تاکنون دو کشتی گرفته‌ام و به لطف خدا توانستم پیروز میدان شوم. امیدوارم در فینال لیگ برتر اگر از من استفاده شد بتوانم همچون دو کشتی قبل پیروز شوم و دل مردم را شاد کنم.

یزدانی در باره حفظ قهرمانی‌اش  و حمایت‌‌ها بیان کرد: من تمام تلاشم را می‌کنم همانطور که تاکنون توانستم به نتایج خوب دست پیدا کنم این نتایج را در مسابقات آینده تکرار کنم و مطمئن باشید با تمام توان می‌جنگم تا به قهرمانی در تورنمنت‌های بین‌المللی دست پیدا کنم و دل مردم عزیزم را شاد کنم.

او ادامه داد: اگر پاداشی تاکنون دریافت کرده‌ایم بخاطر وجود و زحمات آقای دبیر رئیس فدراسیون کشتی‌مان بوده و مسئولان شهر خودمان خیلی حمایتی از قهرمانان نداشته و فقط قول داده‌اند، هرسری می‌گویند مراسم تجلیل می‌گیریم و نگرفته‌اند ما همچنان منتظر هستیم امیدوارم فراموش نشویم و به وعده‌هایشان عمل کنند. نمایندگان مجلس شهرما فقط قول داده‌اند و هنوز منزل ما نیامده‌اند اما زمان رای گیری به سراغمان می‌آیند جای تاسف دارد!!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز