خبرگزاری کار ایران

آرش برهانی: سه امتیاز حق استقلال بود / چگونه داور در فاصله 20 متری پنالتی را ندید؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۳۹۵

پیشکسوت فوتبال استقلال معتقد است باید به مهاجمان این تیم فرصت داد.

آرش برهانی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص ارزیابی‌اش از دربی 97 اظهار داشت: در نیمه اول بازی خوبی را شاهد بودیم و در واقع استقلال سرتر از حریف بود اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد و دو تیم نتوانستند فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: ‌استقلال خیلی بهتر از پرسپولیس بازی کرد و می‌توان گفت به نوعی حقش کسب سه امتیاز بازی بود.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه آبی‌پوشان معتقدند داور یک پنالتی برای آن‌ها نگرفته تصریح کرد: به نظرم پنالتی نگرفتن داوران علیه استقلال تبدیل به اپیدمی شده است. استقلال در این سه بازی اخیر خیلی بابت اشتباهات داوری ضرر کرده است. آن طور که من می‌دانم نزدیک به شش امتیاز از این تیم گرفته شده است.

برهانی در خصوص عملکرد داوری خاطرنشان کرد: ایشان بد سوت می‌زد اما در آن صحنه دقایق آخر بازی باید خیلی با تجربه‌تر عمل می‌کرد و جرأت پنالتی گرفتن در آن دقیقه از بازی را داشت. من از آن بالا صحنه را دیدم که پنالتی بود اما چگونه داور در فاصله 20 متری آن صحنه را ندید.

سرمربی امید استقلال در پایان در خصوص عملکرد مهاجمان این تیم گفت: ژستد عملکرد بدی نداشته اما به نظرم باید در بازی‌های آینده بهتر ظاهر شود. این مهاجم توانایی آن را دارد که در ادامه لیگ عملکرد بهتری داشته باشد.

برهانی در خصوص اینکه ظاهرا روز گذشته برای ورود به ورزشگاه معطل شده است، خاطرنشان کرد: ابتدا باید از احمد مددی از مدیرعامل سابق باشگاه تشکر کنم که خودش شخصا به جلوی درب آمد و مرا با خود به داخل ورزشگاه برد من اولین دربی بود که در زندگی‌ام آمده بودم ورزشگاه اما متاسفانه نزدیک به چهل دقیقه در جلوی درب ورزشگاه مرا به داخل راه ندادند. جلوی خود من یک سری آدم‌ها را به داخل راه می‌دادند که اصلا معلوم نبود چه کسانی بودند و به نظرم بازی را اگر با تماشاگر برگزار می‌کردند خیلی بهتر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز