خبرگزاری کار ایران

تشکر آجورلو از وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۳۳۱

مدیر باشگاه استقبال بابت هماهنگی‌ها و همچنین موافقت در خصوص اعطای تبلیغات محیطی به این باشگاه، در پیامی از وزیر ورزش و همچنین رییس فدراسیون فوتبال تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل باشگاه استقلال پس از موافقت سازمان لیگ با واگذارى تبلیغات محیطى در پیامى از وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال قدردانى کرد.

در پیام آجورلو که در صفحه شخصى اش منتشر شده آمده است؛

امروز را می‌توان به عنوان یکی از روزهای ماندگار در تاریخ باشگاه استقلال و فوتبال ایران ثبت کرد. 

بی تردید دست یابی به حق تبلیغات محیطی اقدامی مهم و بزرگ  در جهت ثروتمند شدن و قدرتمند شدن باشگاه استقلال خواهد بود.

در این میان لازم است از حمایت های مداوم برادر عزیز جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان و معاونین ایشان تقدیر و تشکر داشته باشم که نقش فراوانی در این اقدام داشتند. 

لازم است از حمایت هواداران عزیز که بدون حمایت آنها دست یابی به این هدف مقدور نبود هم تشکر کنم و اعلام نمایم که ساختن استقلال قدرتمند و ثروتمند با حمایت دلگرم کننده هواداران عزیز این باشگاه قابل تحقق است. 

در این میان حمایت پیشکسوتان عزیز باشگاه استقلال و جامعه رسانه ای کشور نقش فراوانی در پیش رفتن این موضوع و روند موجود داشته و دارد.

 از همکاری ریاست محترم فدراسیون فوتبال جناب آقاى عزیزى خادم و مشاور حقوقى ایشان آقاى دکتر رفیعى همچنین ریاست سازمان لیگ جناب آقاى بهاروند و همکاران ایشان در آن سازمان قدردانی می کنم و به عنوان خدمتگذار هواداران پرشور باشگاه استقلال امیدوارم در مسیر دست یابی به اهداف بزرگی که برای ما دور از دسترس نخواهد بود در کنار هم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز