خبرگزاری کار ایران

حمله تند مدافع تیم ملی به هم پستی خودش؛

یزدانی: رفتار کنعانی زادگان ناجوانمردانه بود/ یک نفر دیگر خطا کرد من را مقصر جلوه دادند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۲۹۶

مدافع استقلال در مورد کنعانی زادگان و حواشی اخیر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سیاوش یزدانی بعد از بازی با پیکان اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی را داریم و خدا را شکر که توانستیم ببریم. جام حذفی همین است و مهم پیروزی و صعود است و امیدوارم از مرحله بعد هم بتوانیم عبور کنیم. 

وی در مورد اعتراض پیکانی‌ها به داور گفت: من چیز خاصی در مورد داوری ندیدم. داوری خوب بود و اتفاق خاصی نه برای ما رخ داد نه آنها و چیز خاصی ندیدم که در موردش نظر بدهم.

مدافع استقلال در مورد حمایت مجیدی از او بابت بازی نکردن در تیم ملی گفت: تشکر می‌کنم از آقای مجیدی به خاطر لطفشان به من ولی خود ایشان هم متوجه شدند که تند صحبت کردند و شاید به خاطر دیدن شرایط من عصبی شد و آنطور واکنش نشان داد فکر می‌کنم بازی با هوادار عملکرد خوبی داشتم ولی متاسفانه اخراج شدم که پیش می‌آید. آقا فرهاد دلش پر بود که آن حرف‌ها را زد و بازی امارات هم باید بگویم من با توجه به اینکه دشمن زیاد دارم ممکن است صحبت‌هایم را برای مربیان تیم ملی و سایر افراد بفرستند و از آب گل آلود ماهی بگیرند و همیشه احترام گذاشتم و به نظر سرمربی احترام گذاشتم ولی بازی قبل یک مصاحبه کردم و یک سری از آن سو استفاده کردند. در اردو پرسیدند چرا همچین مصاحبه‌ای کردی و گفتم که من چنین حرفی نزدم و دشمنانم آن را تحریف کردند و همیشه به نظر و سلیقه سرمربی تیم ملی احترام گذاشتم و تلاشم را بیشتر می‌کنم تا به من بازی بیشتر برسد. 

یزدانی در مورد حواشی ایجاد شده برای کنعانی زادگان گفت: نمی خواهم راجع به ایشان صحبت کنم چون دوست ندارم خودم را با ایشان مقایسه کنم و دیگر همه چیز عیان است ولی یک کار ایشان ناجوانمردانه بود و به خودش هم گفتم و همه هم می‌دانند و یک سری حرف‌ها مطرح شد. کسی دیگر خطا کرد و اشکال را انداختند گردن من و گفتند سیاوش یزدانی آن را پخش کرده است. کار ناجوانمردانه بود و هیچ وقت او را نمی‌بخشم.

وی درباره اینکه با کنعانی زادگان صحبت می کند یا ارتباطی با او دارد: من با ایشان ارتباطی ندارم. نمی توانم او را ببخشم. کار بسیار زشتی کرد. او با آبروی من بازی کرد. بچه ها می گفتند فحش که همه می خورند و فوتبال همین است. من از هواداران پرسپولیس فحش بخوریم اشکالی ندارد ولی این فحش با آن فحش فرق می کرد. این مسئله توهین به شرف و آبروی من بود. این اتفاقات ناجوانمردانه بود.

" />

 

 

یزدانی همچنین ادامه داد: حالا من 3، 4 سال پیش یک بی احترامی به هواداران پرسپولیس کردم و 10 بار نیز عذرخواهی کردم ولی هنوز هم ادامه دار است. ایشان را بخاطر کاری که کرد به خدا واگذار می کنم. با کسی تعارفی ندارم و سعی کرده ام همیشه حرفم را رک و پوست کنده بزنم و هیچ وقت او را نمی بخشم. 

مدافع استقلال درباره مشکلات سربازی اش نیز گفت: راجع به سیاوش یزدانی خیلی حرف می زنند. صبح می بینم یک خبر جدید راجع به من زده اند. اصلا به این حواشی گوش ندهید. همانطور که گفتم، در این فوتبال آدم دوست و دشمنش را نمی شناسد. هر روز راجع به من حرف جدید می زنند و من سعی می کنم توجه نکنم. فکر کنم اینقدر عملکردم خوب بوده که به این حواشی توجه نکنم و شما نیز توجه نکنید.

 

او با تأیید اینکه هواداران استقلال نگرانی بابت موضوع سربازی او نداشته باشند، گفت: حتی سن من را نیز جابجا کرده بودند و نوشته بودند من متولد 69 هستم. من دیگر با کارت ملی در خیابان راه می روم. هر کسی می آید، کارت ملی را به او نشان می دهم.

 

یزدانی درخصوص اینکه نمی ترسد موضع او درباره یکی از مدافعین ثابت تیم ملی ممکن است آینده او را در آستانه جام جهانی به خطر بیندازد، گفت: چرا نباید آدم رک و راست حرفش را بزند؟ ایشان راجع به من حرف زده و حتی خودشان هم قبول دارد. او می گوید دوستان من گفته اند تو این کار را کرده ای ولی خودشان می رود و جاهای دیگر گفته اند... اشکالی ندارد، آدم با کسی مشکل دارد چرا مستقیم به او نگوید؟ چرا پشت هم حرف بزنید؟ من با ایشان مشکل دارم و شاید ایشان نیز با من مشکل داشته باشد. ولی ناجوانمردی کرد. شاید هم تیمی باشیم و ایرادی ندارد و شاید در اردوی تیم ملی با همدیگر حرف هم نزنیم ولی می گویم که کار او ناجوانمردانه بود. از دست او ناراحتم و هرگز هم او را نمی بخشم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز